Blijkbaar kan niemand mij helpen bij tele2

• 5 november 2016
  • 36 reacties
  • 1714 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

36 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Okido. Ik zal het aan hem doorgeven. 🙂
Reputatie 5
Badge +4
Ik zie dat je voor vandaag op de planning staat. Hij zal je na 16uur bellen.
Groetjes Kiko
Nee hoor, hij heeft weer niet gebeld. En ook niet in de tijd die ik als beschikbaar aangaf. Kan ik morgen wel gebeld worden? Vanaf 12 ben ik beschikbaar en als we elkaar bij toeval missen kan hij mij dan nog een keer bellen? Ben nu al onterecht ruim 3 maanden niet bereikbaar en wil mn familie wel een goede jaarwisseling kunnen wensen.
Reputatie 5
Badge +4
Sorry voor mijn late reactie! Ik was een paar dagen afwezig ivm een griepje.
Ik zie dat je mijn collega uiteindelijk 29 december gesproken hebt en dat hij nu het een en ander voor je gaat narekenen wat betreft een Sim Only abonnement.
Hij komt hier zsm op terug.
Sorry dat het allemaal zo lang geduurd heeft voordat jullie elkaar te pakken hebben gekregen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +3
Dag Dave,

Mijn collega heeft gevraagd het even over te nemen omdat zij afwezig is. Ik ben op de hoogte van je situatie. Wat vervelend dat je al een tijd niet bereikbaar bent. Mijn collega heeft aangegeven dat ze je order opbouwen voor een sim only, maar dat betekent dat je even niet bereikbaar bent. Ga je hiermee akkoord?

Ik hoor graag van je.
Groet, Trinh
Ja prima!
Wanneer word ik weer gebeld? Gr dave
Reputatie 5
Badge +3
Dag Dave, het is doorgezet en ik houd je op de hoogte!
Wanneer word ik gebeld? De 11e heb ik het telefoontje gemist, het is nu de 24e.... ben elke dag tussen 2 en 6 beschikbaar.
Hallo?! Word ik nog gebeld?! Ik zal nog een overzicht krijgen van de kosten en ik heb nogsteeds geen internet op mijn telefoon! Wanneer hoor ik hier meer over?! het speelt nu al langer dan 1 jaar!
Reputatie 5
Badge +3
Dag Dave16154,

Mijn collega is nog steeds voor je bezig. Hij is afhankelijk van een andere afdeling en die heeft het erg druk. Ik vraag morgen voor je na wat de status is.