beantwoord

BKR registratie verwijderen toeslagenaffaire

  • 2 May 2022
  • 8 reacties
  • 569 x bekeken

Hi Tele2 Community,

Weet iemand wie mij kan helpen om mijn negatieve BKR registratie te laten verwijderen?

Ik ben helaas één van de slachtoffers geweest van de toeslagenaffaire. Inmiddels hebben bijna alle organisaties de negatieve registraties verwijderd behalve Tele2.

 

*Toeslagenaggaire moet Toeslagenaffaire zijn!

icon

Beste antwoord door Lucero 3 May 2022, 12:02

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hopelijk kan een moderator je naar de goede persoon doorverwijzen. 

Misschien? 

@Marciano van Tele2

Wacht ff af. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Lucero allereerst van harte welkom op onze Community! Dat je slachtoffer bent geworden van de toeslagenaffaire is niet leuk om te horen, maar daar help ik je graag bij.

Heb je een brief gehad van de belastingdienst, betreft: “informatie over schulden voor gedupeerde ouders”?

Mail dan een kopie van de brief met vermelding van het mobiele telefoonnummer naar incasso@t-mobile.nl. Mijn collega’s gaan de vraag dan onderzoeken en kunnen waar nodig een negatieve bijzonderheidscode verwijderen. Let wel: bij een nog lopende achterstand dien je wel eerst te betalen aan het incassobureau. Je kan daarna contact opnemen met het incassobureau met het verzoek om de “pauzeknop” te hanteren i.v.m. de toeslagen affaire. Dit voorkomt dat het incassobureau beslag kan leggen. Vervolgens kun je de brief van de Belastingdienst naar ons mailen.

We hopen dat we een bestand gaan ontvangen met de gegevens van de gedupeerden, zodat wij dit in bulk, dus in 1x, kunnen verwijderen.

Heb je hierdoor een betaalachterstand? Dan mag ik je uitstel van betaling aanbieden. Mocht dit nodig zijn, wil je dan het 06-nummer in je profiel wijzigen naar het 06-nummer waar het over gaat? Dan kan ik direct meekijken. Als ik het goed heb, heb je nu je eigen 06-nummer van T-Mobile erin staan.

Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven over wat je kunt en moet doen om deze registratie te verwijderen. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Dankjewel Theo!

Hey @Lucero allereerst van harte welkom op onze Community! Dat je slachtoffer bent geworden van de toeslagenaffaire is niet leuk om te horen, maar daar help ik je graag bij.

Heb je een brief gehad van de belastingdienst, betreft: “informatie over schulden voor gedupeerde ouders”?

Mail dan een kopie van de brief met vermelding van het mobiele telefoonnummer naar incasso@t-mobile.nl. Mijn collega’s gaan de vraag dan onderzoeken en kunnen waar nodig een negatieve bijzonderheidscode verwijderen. Let wel: bij een nog lopende achterstand dien je wel eerst te betalen aan het incassobureau. Je kan daarna contact opnemen met het incassobureau met het verzoek om de “pauzeknop” te hanteren i.v.m. de toeslagen affaire. Dit voorkomt dat het incassobureau beslag kan leggen. Vervolgens kun je de brief van de Belastingdienst naar ons mailen.

We hopen dat we een bestand gaan ontvangen met de gegevens van de gedupeerden, zodat wij dit in bulk, dus in 1x, kunnen verwijderen.

Heb je hierdoor een betaalachterstand? Dan mag ik je uitstel van betaling aanbieden. Mocht dit nodig zijn, wil je dan het 06-nummer in je profiel wijzigen naar het 06-nummer waar het over gaat? Dan kan ik direct meekijken. Als ik het goed heb, heb je nu je eigen 06-nummer van T-Mobile erin staan.

Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven over wat je kunt en moet doen om deze registratie te verwijderen. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Hi Marciano,

Duidelijk uitleg!

Ik zal het per mail doorzetten.

Telefoonnummer weet ik niet, het gaat om een abonnement uit 2018 volgens mij.

Alles is al afbetaald gelukkig.

Bedankt voor je uitstekende hulp!

Reputatie 7
Badge +8

Niet bekend, suggestie

De belastingtelefoon? 

Of BKR? 

Hi Theocoppes 

Dit kan alleen doorgegeven/verwijderd worden door de instantie die mij bij de BKR heeft aangemeld, oftewel Tele2.

 

Alleen kan ik nergens hier iets over vinden.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Lucero, heel graag gedaan! Goed om te horen dat alles al is afbetaald, super!

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust of start gerust een nieuw topic. De Community en ik staan voor je klaar!

Nog een hele fijne en zonnige avond gewenst! 😎

Wij zijn helaas ook getroffen door de toeslagentoestand. Gelukkig had ik geen grote schulden bij het BKR, alleen maar telefoonabonnementen en een roodstand. Brief van de Belastingdienst met erkenning heb ik ontvangen. Punt is dat het echt een gedoe is om alle verschillende telecommaatschappijen aan te schrijven en ze te laten meewerken. BKR zelf doet niks en verwijst je door. Deze voorbeeldbrief https://www.dynamietnederland.nl/bkr-registratie-door-toeslagenaffaire-dit-kunt-u-doen/ heb ik gebruikt en verstuurd naar Vodafone en dat heeft gewerkt. Nu is mijn vraag kan ik deze brief ook naar Tele2 en Tmobile versturen?

Reageer