beantwoord

Bkr registratie opzeggen

• 31 maart 2018
  • 10 reacties
  • 769 x bekeken

Voor het aanvragen van een hypotheek heb ik mijn telefoon gelijk afbetaald. Nu moet ik voor de bank een mail krijgen waarin staat dat er opdracht aan de bkr is gegeven om het toestelkrediet te verwijderen.

Ik heb wel een mail gekregen dat mijn ideal betalen voor de bkr registratie is voltooid maar niet dat opdracht is gegeven om het toestelkrediet te verwijderen.

Hoe kom ik aan die mail?
icon

Beste antwoord door Estherunlimited 31 maart 2018, 16:55

Voor het aanvragen van een hypotheek heb ik mijn telefoon gelijk afbetaald. Nu moet ik voor de bank een mail krijgen waarin staat dat er opdracht aan de bkr is gegeven om het toestelkrediet te verwijderen.

Ik heb wel een mail gekregen dat mijn ideal betalen voor de bkr registratie is voltooid maar niet dat opdracht is gegeven om het toestelkrediet te verwijderen.

Hoe kom ik aan die mail?

Even de klantenservice bellen na de Paasdagen op Tel.020-754 4444
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge

Hoe kom ik aan die mail?

Even de klantenservice bellen na de Paasdagen op Tel.020-754 4444
Ik heb de klantenservice vandaag nog aan de telefoon gehad maar ik kom niet echt verder. Ik probeer steeds bovenstaand verhaal uit te leggen maar dan wordt er steeds teruggereferreerd naar de eerste mail. Het probleem is dat daarin niet vermeld wordt dat opdracht gegeven is om het toestelkrediet te verwijderen/af te melden bij de bkr.
Reputatie 6
Badge
Hoi Daan292,

Ik neem hier met de betreffende afdeling contact over op, helaas zijn ze pas dinsdag weer aanwezig.

Fijne dag

Arjan van Tele2
Reputatie 6
Badge
Hoi Daan929.

Dit probleem is met prioriteit opgepakt,

Hoop dat het snel is opgelost.

Groet Arjan
Heel erg bedankt Arjan! Zou ik dan vandaag nog wat horen of eerder morgen?
Reputatie 6
Badge
Hoi Daan,

Ik weet oplostijd niet helaas .Ik monitor het elke dag voor je.

Fijne dag

Arjan
Reputatie 5
Badge
Arjan geniet van een vrije dag vandaar dat ik even reageer!

Helaas hebben wij nog geen update ontvangen vanuit de verantwoordelijke afdeling. We houden je op de hoogte!
Hoe lang duurt dit nog want het begint nu toch wel te dringen!
Reputatie 6
Badge
Hey Daan292,

Duurt ook erg lang zo,
Bel er maandag voor je achteraan,

Fijn weekend,

Arjan
Reputatie 6
Badge
Door een bug in ons systeem heeft het lang geduurt, email is verstuurd. topic closed

groet, Arjan