BKR registratie nog lopend na afbetaling

  • 9 January 2021
  • 8 reacties
  • 179 x bekeken

Hallo

 

ik heb afgelopen jaar in september mijn telefoon afbetaald en zo zou mijn krediet worden verwijderd uit de bkr registratie! Ik ga aankomende dinsdag een hypotheek aanvraag indienen dus de registratie moet zsm verwijderd worden! Ik vind dit geen service


8 reacties

Reputatie 7

Bedoel je de registratie van het krediet zelf of van een (historische) achterstand? De registratie van het krediet zou inmiddels wel verwijderd moeten zijn. Bij een achterstand komt alleen te staan dat die inmiddels is betaald en dat blijft 5 jaar staan.

Nee er staat echt nog dat hij lopend is, dus dat klopt niet!

Reputatie 7
Badge +12

Bel dan maandag even de klantenservice. Je praat hier voornamelijk met andere klanten.

Hoi Eric, ik zie vaak dat tmobile hier zelf ook op reageert dus vandaar mijn post.

Reputatie 7
Badge +12

Ja, moderators reageren, maar houdt rekening met de beperkte capaciteit van deze persoon.

Reputatie 7

Nee er staat echt nog dat hij lopend is, dus dat klopt niet!

Als je het krediet zelf bedoelt dan lijkt dat niet te kloppen. Morgenochtend is de telefonische klantenservice weer bereikbaar, dat is de snelste optie. Je kunt ook wachten tot hier een Tele2 moderator reageert, maar dat wordt minimaal na het weekend en daarna worden topics op volgorde afgehandeld.

Ik heb ondertussen 6 telefoontjes gepleegd

met Guido, Bo, Alysha, Gijs en nog een meisje. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

 

na 6 uur proberen heb ik zelf maar het BKR gebeld, zij verzoeken Tele2 om te bellen naar 0800-1502600 en dan is het opgelost, ik bel Tele2 met dit verzoek en krijg alleen een Nee dit kan ik niet. 
 

wat voor een klanten service is dit? totaal geen empathie, en als je niet betaalt zijn ze de eerste die je hoort! Maar de klant helpen HO MAAR.

ik heb ondertussen een klacht ingediend bij jullie website en op het KiFid en laat het hier niet bij. Het is belachelijk dat ik achter jullie fouten aan moet lopen en hier meer dan een halve werkdag mee bezig ben.

 

Hoe moeilijk is het om even dat 088 nummer te bellen en te zorgen dat dit krediet wordt beëindigd in het BKR? Belachelijk!

Reputatie 7
Badge +12

Klantenservice medewerkers mogen dat zo ie zo niet. Ik neem aan dat ze een ticket voor de backoffice hebben gemaakt?

Reageer