Goedemiddag,
Ik heb nu al meerdere malen met jullie klantenservice gebeld maar ik kom geen stap verder. Ik ben bezig met een hypotheek aanvraag maar die word alleen toegezegd wanneer ik een positieve bkr registratie heb staan. Nu is het zo dat ik alles netjes heb betaald aan het incassobureau vorige week donderdag. De betaling zou inmiddels ook bij jullie verwerkt moeten zijn, maar ik word telkens van het kastje naar de muur gestuurd wanneer ik bel. Van het incassobureau heb ik de bevestiging ontvangen dat het dossier gesloten is en dat ik voor verdere vragen bij jullie terecht kan. Nu is het probleem zo dat wij aanstaande maandag een bod moeten uitbrengen op het huis, maar dat gaat moeilijk met deze codering bij de bkr. Daar moet een herstel op komen te staan. Ik ben echt ten einde raad, wie helpt mij alsjeblieft om dit probleem op te lossen???
groet,
Brian
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel bericht