beantwoord

BKR registratie afmelden

• 1 april 2019
  • 1 reactie
  • 371 x bekeken

Beste Tele2,

Ik heb al minstens vijf keer telefonisch contact gehad met een van jullie medewerkers in verband met het aflossen van mijn toestelkrediet. Dit heb ik op 2 maart 2019 gedaan ivm een hypotheekaanvraag. De bank wilde een bewijs van aflossing van jullie, na een aantal keren contact heb ik een bevestiging gehad met de benodigde gegevens. Nu is het zo dat de daadwerkelijke afmelding bij het BKR nog niet is gedaan en ik telefonisch niet helder krijg of deze al de deur uit is, omdat de medewerker aangeeft dat ze dit niet terug kan zien in het systeem. Ik heb van de bank een bewijs nodig dat jullie hem nu afgemeld hebben bij het BKR maar ook dit kan niet geregeld worden omdat ze dit niet kan zien. Mijn hypotheekaanvraag loopt nu spaak op één bericht van jullie. Ik heb vernomen dat de afmelding bij BKR bij bv kpn en andere providers binnen 5 werkdagen wordt geregeld, waarom duurt dit bij Tele2 zo lang? Dit heeft enorme gevolgen.. Ik hoop op een snelle oplossing en alsnog afmelding bij het BKR.

Groet
icon

Beste antwoord door eric 1 april 2019, 23:14

De bank heeft jou om een bevestiging van Tele2 gevraagd en die heb je ook gekregen. Nu wil je weer dat het daadwerkelijk wordt uitgeshreven bij BKR om de hypotheek aanvraag door te kunnen zetten. Er zijn indicaties dat dit tot 6 weken kan duren. Wel jammer dat je niet eerder aan je afgesloten krediet bij een provider dacht toen je huizen ging bekijken en maximaal moest lenen. Dit is waarvoor er tegenwoordig veel gewaarschuwd wordt.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
De bank heeft jou om een bevestiging van Tele2 gevraagd en die heb je ook gekregen. Nu wil je weer dat het daadwerkelijk wordt uitgeshreven bij BKR om de hypotheek aanvraag door te kunnen zetten. Er zijn indicaties dat dit tot 6 weken kan duren. Wel jammer dat je niet eerder aan je afgesloten krediet bij een provider dacht toen je huizen ging bekijken en maximaal moest lenen. Dit is waarvoor er tegenwoordig veel gewaarschuwd wordt.