beantwoord

BKR Registratie

  • 15 March 2021
  • 1 reactie
  • 93 x bekeken

Beste,

ik heb tot 2019 een contract gehad bij tele2, er werd toendertijd netjes betaald zoals het hoort, de laatste toestelkrediet heb ik een laatste herinnering voor ontvangen, met nog 10 dagen betaaltijd om een bkr te voorkomen, dit bedrag heb ik 9 dagen voor de uiterste betaal datum betaald, alsnog heeft tele2 mij onterecht een A2 melding gegeven, ik ben al maanden met tele2 bezig om dit of te herstellen of te verwijderen gezien deze melding zeker onterecht is, ik heb al zo vaak gebeld en ik kom maar niet verder hier mee of er word een case aangemaakt en nooit gereageerd, is er iemand hier die dit ook heeft gehad, of is er iemand op dit forum die hiermee kan helpen?

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door eric 15 March 2021, 16:14

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Op dit forum praat je met medeklanten. Er is ook een moderator, maar die doet hetzelfde als klantenservice medewerkers. Als het goed is hebben die een ticket aangemaakt voor de backoffice die financiele transaties kunnen inzien. 

In het algemeen is het verstandig om te betalen zoals afgesproken in het contract, via automatische incasso. Dan voorkom je problemen met het BKR.