vraag

BKR Afmelden

• 14 januari 2020
  • 12 reacties
  • 646 x bekeken

Beste Tele2,

Momenteel ben ik bezig met de aanvraag van mijn hypotheek. In eerste instantie leek alles te kloppen, maar nu is het inlossen van mijn telefoon abonnement een vereiste geworden. Ik heb gister (13-01-2020) het resterende bedrag ingelost en hoop dat hiermee de registratie verwijderd zal worden bij de BKR. Nu las ik in andere topics dat hier nog enige tijd overheen kan gaan, maar heb helaas niet zoveel tijd. Nu weet ik dat ik op het laatste moment bij jullie aanklop en dat het niet zo een twee is geregeld, maar misschien kunnen jullie mij toch helpen.

In ieder geval bedankt voor de moeite.

Groet,

Cilem

12 reacties

Reputatie 5
Badge

Hi Cilem,

Je ontvangt je bevestiging binnen 5 werkdagen nadat je betaling verwerkt is. Heb je deze dan nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice.

Hi Cilem,

Je ontvangt je bevestiging binnen 5 werkdagen nadat je betaling verwerkt is. Heb je deze dan nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met de klantenservice.

Hi Jacco,

Dank voor je bericht!

Staat er in de bevestiging dat het krediet is ingelost en beëindigd?

Groet,

Cilem

Reputatie 5
Badge

Hi @Mooiedag 

Je hebt het toestelkrediet op de 13e van de maand afgelost. Dan wordt de laatste termijn van het toestelkrediet altijd op je volgende maand factuur via automatische incasso in rekening gebracht. Binnen 21 dagen nadat je de laatste termijn hebt betaald, wordt je BKR registratie afgemeld. Als jij jouw laatste termijn hebt betaald kunnen wij ook een e-mail sturen waarin staat dat jij alles hebt afgelost!

Log in op jouw Mijn Tele2 en daar kan jij onder het kopje “Je Facturen” klikken op “Toestelkrediet”. Daar staat hoeveel krediet jij nog open hebt staan. 

Je geeft aan dat jouw krediet is afgelost, dan staat daar 0 euro. Dit kan jij laten zien aan jouw hypotheekverstrekker,  de meeste gaan hiermee akkoord.

Hi @Mooiedag 

Je hebt het toestelkrediet op de 13e van de maand afgelost. Dan wordt de laatste termijn van het toestelkrediet altijd op je volgende maand factuur via automatische incasso in rekening gebracht. Binnen 21 dagen nadat je de laatste termijn hebt betaald, wordt je BKR registratie afgemeld. Als jij jouw laatste termijn hebt betaald kunnen wij ook een e-mail sturen waarin staat dat jij alles hebt afgelost!

Log in op jouw Mijn Tele2 en daar kan jij onder het kopje “Je Facturen” klikken op “Toestelkrediet”. Daar staat hoeveel krediet jij nog open hebt staan. 

Je geeft aan dat jouw krediet is afgelost, dan staat daar 0 euro. Dit kan jij laten zien aan jouw hypotheekverstrekker,  de meeste gaan hiermee akkoord.

Hi Cas,

Het klopt inderdaad dat het krediet op nul staat, alleen een printscreen hiervan is niet voldoende omdat er geen NAW gegevens bij staan. Kunnen jullie een brief/mail opstellen waarin staat dat het krediet is afgelost met mijn NAW gegevens erbij.

Vriendelijk bedankt!

Gr,

Cilem

Reputatie 5
Badge

Ik ga je hiermee helpen! 

Kan je mij een Privébericht sturen met de volgende gegevens dan kijk ik met jou mee : 

• Naam 

• Adres 

• geboortedatum

• laatste vier cijfers van jouw IBAN

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Ik ga je hiermee helpen! 

Kan je mij een Privébericht sturen met de volgende gegevens dan kijk ik met jou mee : 

• Naam 

• Adres 

• geboortedatum

• laatste vier cijfers van jouw IBAN

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

#Cas, verstuurd!

Beste Tele2,

Er is mij gevraagd om een prive bericht te sturen zodat jullie een brief kunnen opstellen dat het toestelkrediet is ingelost. Maar tot op heden heb ik geen reactie gekregen. 

Wanneer kan de brief tegemoet zien?

Groet,

Cilem

Reputatie 7
Badge +4

Op het forum praat je met andere klanten en er zijn ook wat moderators. Die werken niet elke dag en er zat nu ook ern weekend tussen. Even geduld nog.

Reputatie 5
Badge

Beste Tele2,

Er is mij gevraagd om een prive bericht te sturen zodat jullie een brief kunnen opstellen dat het toestelkrediet is ingelost. Maar tot op heden heb ik geen reactie gekregen. 

Wanneer kan de brief tegemoet zien?

Groet,

Cilem

Hoi Cilem,

We gaan dit voor jou fixen!
Ik heb jou vandaag een privébericht gestuurd.
Hoor graag van je!
Gr.

Cas

Cas,

Kan ik met spoed nu de correcte brief ontvangen svp. Met NAW gegevens en leningnummer erbij graag! Ik moet dit uiterlijk morgen aanleveren.

Groet,

Cilem

Sorry hoor, maar ik vind dit super slecht. 

En maar zeggen we gaan het regelen. Ik wacht al een week op een simpele brief.

Hallo Tele2????

Reputatie 3

"We gaan dit voor jou fixen" betekent bij Tele2 "Ik dump ergens bij een of andere afdeling een ticket. Misschien pakken ze het op, misschien duurt het een paar weken. Who knows, and who cares." 

Reageer