beantwoord

Bezorgkosten voor nieuwe telefoon

  • 22 September 2021
  • 2 reacties
  • 129 x bekeken

Na 6 dagen eindelijk een mail voor het bezorgen van mijn telefoon.

Ophalen is niet mogelijk, geen beschikbare tijdvakken.

Dus moet het bezorgt worden, maar de bezorg tijden zijn tussen 08;00 - 18;00

Wil je een andere tijd moet je betalen.

Sommige van ons werken gewoon en kunnen dus niet doen.

En dan is de enige optie om te laten bezorgen in het weekend.

Je bestelt een product van €1200+ en moet alsnog bezorgkosten betalen wat een abnormale slechte service.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 24 September 2021, 09:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Eerste mogelijkheid om hem te laten bezorgen is bij mij pas de 28ste 

 

ik heb me order om 14:01 geplaatst en dan moet ik nog eerder van werk om thuis te zijn omdat ze dan betaal tussen. 14:00-18:00 kunnen komen 

 

is gewoon belachelijk ook staat nog steeds op de site leverbaar vanaf 24ste wat ook niet klopt en naar mijn mening misleidend is omdat amp hem niet eerder kan uitleveren dan de 28ste en ophalen ook niet mogelijk is

Reputatie 7
Badge +12

Hey Diegsko en Wesley, 

ik snap dat dit niet ideaal is als je overdag werkt en niet de mogelijkheid hebt om thuis te werken. De bezorging is inderdaad gratis, mits je geen specifiek tijdvenster aangeeft. AMP groep, onze koeriersdienst, hanteert bijbetalingen voor specifieke tijdvensters, omdat zij dit zo eerlijk mogelijk willen houden voor de klant. Sommige vensters zijn namelijk efficiënter en goedkoper voor ze. Wij kunnen hier zelf niets aan veranderen, maar bedankt voor je feedback. Ik zal dit in ieder geval intern doorgeven!

Ik las dat het voor sommigen mogelijk was om toch een eerder tijdvenster te kiezen, dus houd hun website en je mail goed in de gaten. Ik hoop dat dit ook voor jullie mogelijk is!

Ik hoop dat jullie toch een gunstige bezorgafspraak hebben kunnen maken!