bezorging mobiel

• 27 december 2018
  • 3 reacties
  • 157 x bekeken

ik heb me abbonement verlengd maar kan mezelf bij bezorging van het toestel niet legitimeren omdat ik me identiteitsbewijs kwijt ben, nu heb ik geprobeerd om me manier van legitimeren bij bezorging te veranderen maar dit is me tot nu toe helaas niet gelukt, en aangezien ik geen telefonisch contact kan maken omdat me oude mobiel stuk is wist ik geen andere manier dan deze route en kan iemand me hier hopelijk op weg helpen
bij voorbaat dank

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Helaas. Zonder legitimatie kun je geen toestel geleverd krijgen. Bel de klantenservice om je bestelling te annuleren.
ik heb nog een paspoort waar ik me mee kan legitimeren, en dat is wat ik eigenlijk wil me manier van legitimeren veranderen van id naar paspoort, dit was gewoon mogelijk volgens de bezorger die van de week voor me deur stond en die vandaag alweer voor de 3e keer komt.
en belle naar de klantenservice om me bestelling te annuleren is geen optie aangezien ik geen mobiel of andere telefoon heb
Reputatie 7
Badge +4
Dit is een klantenforum. Directe klantenservice is er alleen via de telefoon. Als je de koerier nu voor de 3e keer laat komen terwijl je geen correcte legitimatie hebt is natuurlijk beetje zonde. De bestelling is gedaan met een bepaalde legitimatie en nummer. Dat moet dus op een nieuw contract aangepast worden, vandaar dat annuleren en een nieuw contract aanvragen het snelste zal gaan. Toch maar even een telefoon lenen, de klantenservice kan je annulering en aanvraag in 1 gesprek met je oplossen.