beantwoord

Bezorging bij verlenging abonnement

  • 17 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 214 x bekeken

Hallo,

Is het bij verlenging van abonnement nodig om 1 cent te pinnen en het identiteitsbewijs te laten zien wanneer de bezorger de nieuwe telefoon komt brengen? Dit omdat het abonnement op naam van mijn vader staat en die op vakantie is.

Mvg Ruben
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 19 augustus 2016, 15:38

Hoi Ruben,

Top dat je bij ons blijft! Bij verlenging is dit normaal gesproken geen probleem, je hoeft niet te pinnen of je te legitimeren. We kennen je immers al als klant :)
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ruben,

Top dat je bij ons blijft! Bij verlenging is dit normaal gesproken geen probleem, je hoeft niet te pinnen of je te legitimeren. We kennen je immers al als klant :)
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom