beantwoord

Bevestigingsmail niet ontvangen

  • 20 March 2021
  • 4 reacties
  • 117 x bekeken

Beste lezer,

 

Ik heb de bevestigingsmail van mijn nieuwe abonnement nog niet ontvangen, ook niet in de spam folder. Kunnen jullie deze nogmaals toesturen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door pipodeclown 21 March 2021, 00:00

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7

Mogelijk ontvang je die morgen of maandag en anders kan de klantenservice nakijken of de order goed is aangekomen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @LoesNoo,
Welkom op de Community en bij de Tele2-Familie! Ik ga je meteen helpen met jouw nieuwe abonnement bij ons.

Supertof dat je voor ons hebt gekozen, daar worden we blij van! Ik heb gelijk jouw bestelling erbij gepakt en de bevestigingsmail opnieuwe verstuurd. Ik zie in onze administratie staan dat wij op 20 maart om 9.18 de mail naar jouw e-mailadres hebben gestuurd. Heb je deze niet ontvangen? Dan gaat er iets mis bij ons namelijk en dat ga ik dan meteen uitzoeken. Ik hoor graag van je of je de mail nu wel hebt ontvangen?

Verder zie ik dat jouw bestelling als is afgeleverd bij jou thuis, dat is top! Mocht ik ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Hoi, 

ik heb ook geen bevestigingsmail ontvangen helaas, en graag ontvang ik info over hoe ik de galaxy buds+ kan ontvangen.

 

mvg

Reputatie 6
Badge +2

Hey Jannemarie!

Ik raad je aan om een eigen topic aan te maken. Deze is al behandeld!

De Community staat voor je klaar om je te helpen.

Reageer