beantwoord

Bevestigingsmail niet ontvangen

• Is lekker bezig
  • 5 reacties
beste tele2,

Gisteravond heb ik een abbonoment met een telefoon afgesloten, maar nog geen bevestigingsmail gehad.
zou ik hier meer informatie over kunnen krijgen?

mvg,
Noury

icon Beste antwoord door Hinke van Tele2 5 januari 2018, 18:02

Hi Nouryk,

Bedankt voor je aanvullende gegevens. Helaas was je order blijven hangen door een vertraging die wij hebben gehad met ons systeem, eerder deze week. De order is uiteindelijk niet automatisch door gaan lopen, maar bij deze heb ik hem er nu door gedrukt en is er een bevestigingsmail gestuurd. Kun je aangeven of je deze hebt ontvangen?

Je kan in elk geval gelijk al een afspraak inplannen via deze link, ook als je nog geen mail hebt ontvangen van de OPD. Hiervoor kun je je contractnummer (begint met RS) invullen in combinatie met je postcode.

Groetjes,

Hinke

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 Reacties

Reputatie 7
Badge
Nouryk schreef:

beste tele2,

Gisteravond heb ik een abbonoment met een telefoon afgesloten, maar nog geen bevestigingsmail gehad.
zou ik hier meer informatie over kunnen krijgen?

mvg,
Noury

Hoi Noury

Bel even de klantenservice want dit is niet zoals het hoort te gaan.
020-754 4444
ik heb zojuist de klantenservice gebeld, en het komt door een kleine storing waardoor de bestellingen wat langer kunnen duren. verder is er niets aan de hand en zal ik de mail wel krijgen, alleen het zal wat langer duren.
Reputatie 7
Badge
Nouryk schreef:

ik heb zojuist de klantenservice gebeld, en het komt door een kleine storing waardoor de bestellingen wat langer kunnen duren. verder is er niets aan de hand en zal ik de mail wel krijgen, alleen het zal wat langer duren.

Bedankt dat je het even laat weten
Reputatie 4
Badge
Hi Nouryk,

Heb je ondertussen al een bevestigingsmail ontvangen?

Groetjes,

Hinke
Hinke van Tele2 schreef:

Hi Nouryk,

Heb je ondertussen al een bevestigingsmail ontvangen?

Groetjes,

Hinke

nee, nogsteeds niet.
Reputatie 4
Badge
Hi Nouryk,

Ik zou dan graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
E-mailadres die je hebt gebruikt bij de aanvraag
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Nouryk,

Bedankt voor je aanvullende gegevens. Helaas was je order blijven hangen door een vertraging die wij hebben gehad met ons systeem, eerder deze week. De order is uiteindelijk niet automatisch door gaan lopen, maar bij deze heb ik hem er nu door gedrukt en is er een bevestigingsmail gestuurd. Kun je aangeven of je deze hebt ontvangen?

Je kan in elk geval gelijk al een afspraak inplannen via deze link, ook als je nog geen mail hebt ontvangen van de OPD. Hiervoor kun je je contractnummer (begint met RS) invullen in combinatie met je postcode.

Groetjes,

Hinke
Ondertussen heb ik de mail al gekregen, bedankt voor de hulp!
Reputatie 4
Badge
Super om te lezen! Heb je de afspraak kunnen inplannen met de OPD?

Groetjes,

Hinke
ja alles is klaar de telefoon krijg ik woensdag.
Reputatie 4
Badge
Hi Nouryk,

Als het goed is kun je ondertussen al 2 dagen genieten van je nieuwe telefoon, bevalt deze?

Groetjes,

Hinke
Hinke van Tele2 schreef:

Hi Nouryk,

Als het goed is kun je ondertussen al 2 dagen genieten van je nieuwe telefoon, bevalt deze?

Groetjes,

Hinke

Jazeker, bedankt voor de hulp.