beantwoord

Bevestigingsmail bestelling blijft uit

  • 28 februari 2017
  • 3 reacties
  • 72 x bekeken

Hallo,

Ik ben een nieuwe klant en heb zaterdag een bestelling geplaatst voor een mobiel abonnement met een iPhone 7. Ik heb een printscreen gemaakt van het bestelnummer (TNLW4069739) dat ik online ontving na het doorlopen van de bestelprocedure, maar heb tot op heden geen bevestigingsmail gehad. Ik heb dus geen idee hoe het met de bestelling/levering staat. Kunnen jullie dit voor mij nagaan? Het is een verjaardagskado voor mijn zoon voor dinsdag 7 maart, dus de tijd begint een beetje te dringen ...

Hoor het graag!
Grt, Corline
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 1 maart 2017, 08:44

Hoi Corline,

Ten eerste welkom op ons Forum en wat een mooi cadeau gaat je zoon krijgen!
De afgelopen dagen duurder het wat langer voordat bestellingen waren verwerkt, gelukkig is dit inmiddels opgelost.
Heb je inmiddels een mail van ons ontvangen met meer informatie over het nieuwe abonnement en de levering van de iPhone 7?

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Hoi Corline,

Ten eerste welkom op ons Forum en wat een mooi cadeau gaat je zoon krijgen!
De afgelopen dagen duurder het wat langer voordat bestellingen waren verwerkt, gelukkig is dit inmiddels opgelost.
Heb je inmiddels een mail van ons ontvangen met meer informatie over het nieuwe abonnement en de levering van de iPhone 7?

Groetjes, Maris
Yep, gisteren viel er gelukkig van alles mijn mailbox in.
Fijn dat het gelukt is!
Hgr,
Sandra
Badge
Fijn dat je de email inmiddels hebt ontvangen!.
Je zoon gaat het cadeau vast waarderen! 😃