beantwoord

Bevestiging internetbundel China pas bij terugkomst

• 21 januari 2018
  • 4 reacties
  • 191 x bekeken

Hallo,

In december ben ik in China geweest. Ik heb toen op 16 december een bundel besteld door CHN50 te smsen. Ik kreeg echter geen bevestigings sms terug van tele2. Ik heb toen mijn mobiele data even aangezet om te zien of er dan misschien en bevestiging binnen zou komen. Maar nee, er kwam geen bevestiging. Wel een sms van tele2 dat mobiele data gebruikte en dat dit 10 Euro per MB kostte. Dat was dus niet uit de bundel was mijn conclusie en heb mobiel internet meteen weer uitgezet.

Een dag later op 17 december heb ik het nogmaals geprobeerd door nog eens CHN50 te sturen. Weer kwam er geen bevestiging.

Op 23 december ben in teruggekomen in Nederland. Tot mijn grote verbazing kreeg ik toen 2 keer een sms dat de buitenland bundel geactiveerd was! Met meteen erachteraan dat de bundel verlopen is! Zie ook bijgesloten screenshot.

Ik heb hierna met klantenservice gebeld. Na dit verhaal gedaan te hebben kreeg ik te horen dat de bundels toch echt wel geactiveerd waren geweest en dat ze sowieso niets konden doen als er nog geen factuur was opgemaakt. Nu is die factuur er wel en staat er inderdaad 2 keer een internetbundel China op waar ik geen gebruik van heb gemaakt omdat ik de bevestigings-sms pas bij terugkomst in Nederland heb gehad.

Graag een reactie over deze gang van zaken. Kan hier iets aan gedaan worden?

Alvast bedankt,

Bram
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 23 januari 2018, 08:52

Hoi Bram,

Bedankt voor je gegevens. Ik heb gezien dat je inderdaad niets tot erg weinig gebruikt hebt. Ik heb de 2 bundels voor je vergoed (15 euro in totaal). Dit bedrag wordt verrekend met je komende factuur.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Sms verbruikt geen internet data. Ook is het niet zo real time op sommige netwerken als je zou willen. In de Tele2 app heb je ook inzicht in de bundel status en kun je bundels bestellen. Zorg dat je 06 nummer in je profiel staat hier. Moderators kunnen wel eens crediteren als er inderdaad geheel geen data van een buitenlandbundel is gebruikt.
Reputatie 4
Badge
Hoi Bram,

Ik kijk graag met je mee om te kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi Bram,

Bedankt voor je gegevens. Ik heb gezien dat je inderdaad niets tot erg weinig gebruikt hebt. Ik heb de 2 bundels voor je vergoed (15 euro in totaal). Dit bedrag wordt verrekend met je komende factuur.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.