Bevestiging

  • 13 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 203 x bekeken

Hallo

Vanmiddag een telefoon besteld, maar geen bevestiging gehad.
Hoe kan dit opgelost worden, want ik heb al betaald?

Groet Marcella

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge
Het is weekend nu , mocht je de bevestiging Maandag aan het eind van de middag onverhoopt nog niet ontvangen hebben, bel dan even de klantenservice 020-754 4444

Groet

Esther
Reputatie 6
Badge
Hoi Marcella1991100,

Ik probeerde even mee te kijken, echter heb ik niet voldoende gegevens van je.
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Hopenlijk voor jou dat je geen iphone hebt besteld dat duurt eeuwen voordat die geleverd worden, mijn stiefzoon wacht al meer dan 4weken.
Reputatie 7
Badge
Hopenlijk voor jou dat je geen iphone hebt besteld dat duurt eeuwen voordat die geleverd worden, mijn stiefzoon wacht al meer dan 4weken.
Je kunt beter zelf een topic aanmaken dan in bijna elk topic van anderen te gaan spammen. Dan heb je meer kans om geholpen te worden.
Hopenlijk voor jou dat je geen iphone hebt besteld dat duurt eeuwen voordat die geleverd worden, mijn stiefzoon wacht al meer dan 4weken.
Je kunt beter zelf een topic aanmaken dan in bijna elk topic van anderen te gaan spammen. Dan heb je meer kans om geholpen te worden.


Al gedaan thanks