beantwoord

betalingsherinnering per mail.

• 31 maart 2015
  • 1 reactie
  • 672 x bekeken

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Kan het kloppen dat Tele2 betalingsherinneringen per mail stuurt?
Ik kreeg er vandaag een voor 0,11 euro. Het onderwerp is "Mislukte Incasso Tele2" en de mail afzender is (of doet zich voor als) "Tele2 Nederland B.V. ". Er zit zelfs een 'handige' link bij om via iDeal te betalen.
Dit is toch phishing? er stond namelijk echt meer dan elf cent op die rekening.
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 3 april 2015, 19:50

Hoi hkt,
Bedankt voor je vraag en goed dat je zo oplettend bent! Je kan in dergelijke mails maar beter te voorzichtig zijn, dan erachter komen dat er een hoop geld weg is!
Zou je voor mij alsjeblieft een screenshot van de mail kunnen maken en deze meesturen? Dan kan ik zien of het inderdaad een mail is die afkomstig is van ons, of dat het het phishing betreft.

Ben je wel of niet afgesloten op dit moment? Want dan kan je hier kijken wat je kan doen:
Afgesloten - Tele2 Mobiel
Hier staat het proces, en daarvoor moet je eerst inloggen op MijnTele2

Klik alsjeblieft nog niet op een van de links in de mail. Ik wil het graag eerst zien.
Ik hoor het graag van je.
Dank je wel,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi hkt,
Bedankt voor je vraag en goed dat je zo oplettend bent! Je kan in dergelijke mails maar beter te voorzichtig zijn, dan erachter komen dat er een hoop geld weg is!
Zou je voor mij alsjeblieft een screenshot van de mail kunnen maken en deze meesturen? Dan kan ik zien of het inderdaad een mail is die afkomstig is van ons, of dat het het phishing betreft.

Ben je wel of niet afgesloten op dit moment? Want dan kan je hier kijken wat je kan doen:
Afgesloten - Tele2 Mobiel
Hier staat het proces, en daarvoor moet je eerst inloggen op MijnTele2

Klik alsjeblieft nog niet op een van de links in de mail. Ik wil het graag eerst zien.
Ik hoor het graag van je.
Dank je wel,
Ben