beantwoord

Betalingsachterstand

  • 14 September 2022
  • 2 reacties
  • 123 x bekeken

Hallo,

Ik heb een betalingsachterstand wegens onvoldoende saldo op mijn lopende rekening. 

Ik wilde deze betalen maar de link was al verlopen. 

Vervolgens werd ik verwezen naar het inloggen van MijnTele2. Dit geprobeerd, maar ik heb zo lang niet ingelogd dat dit account is verwijderd en ik een nieuw account moet aanmaken. 

 

Daarvoor heb ik een sms nodig naar mijn huidige nummer. Nou is het zo dat ik in het buitenland (Japan) zit, en geen toegang heb tot deze simkaart. Ik probeer contact op te nemen maar dit is vrij lastig gezien ik niet kan bellen en de chatbot geen hulp biedt. Vandaar via deze weg. 

 

Ik zou graag deze rekening willen betalen en tevens mijn contract, wanneer deze afloopt, opzeggen.

Ik hoop van jullie te horen. 

 

Jasper

icon

Beste antwoord door Jacco 14 September 2022, 09:33

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hallo Jasper, 

wat een vervelende situatie! Naast bellen en de chatbot kan je Tele2 ook bereiken via Facebook en Twitter. 
Heb jij je forum profiel ingevuld? Met nummer etc? Dan kan een Tele2 medewerker je straks sneller van dienst zijn.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Jasper,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Heel tof dat je in Japan zit. Hoe is het daar?

Wat @Jacco zegt is een hele goeie, zet even je 06-nummer in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee. Laat het ons maar weten als je dit hebt gedaan, dan duik ik er voor je in! 😄

Groetjes,

Marciano

Reageer