beantwoord

Betalingen

Goedemiddag hoofdkantoor van Tele2 Ik heb twee openstaande rekeningen staan die ik al betaald Heb gaat om twee keer €13 van de maand februari en maart maar die hebben al betaald nu hebben ze een vacature in de maand april verwerkt die € 13 wil ik graag terug hebben dan kan ik de maand februari al jullie ook betalen maar ik heb ze al betaald dus jullie kunnen ook van de maand april die €13 afhalen en verrekenen met de maand februari want jullie hebben mij ook afgesloten maar als ik nou niet zou betalen iedere maand dan zou het wat anders zijn Ik betaal iedere maand Dus ik zou graag hier een oplossing voor willen zien Ik ben ook niet van plan om die €13 nog een keer over te maken naar jullie Ik zal even de vacature nummers erbij zetten waar het om gaat en ik wil graag van jullie een oplossing zien Dit zijn de vacature nummers NL 1801799694 en hier komt het tweede vacaturenummer waar het om gaat vacaturenummer NL 1803235532 dus ik zou graag een oplossing hiervoor willen zien ben niet van plan om dubbel te gaan betalen voor iets wat ik al betaald Heb en bij de rekening omschrijving heb ik duidelijk de datums waar het om gaat neergezet dus ik wil van jullie een oplossing zien met vriendelijke groet de Heer PJ klink

icon Beste antwoord door eric 8 mei 2018, 17:50

Wat een puzzel...
1) €13 van de maand februari en maart maar die hebben al betaald.
Vraag terug, Wanner heb je die handmatig overgemaakt en stonden bij die overschrijving ook de factuurnummers en klantnummer?

2) Een factuur in de maand april verwerkt die € 13 wil ik graag terug hebben.
Vraag terug, Is deze 13 euro voor de factuur van April? Ook als je bent afgesloten lopen de abonnementskosten namelijk wel door.

3) Dan kan ik de maand februari al jullie ook betalen
Vraag terug, als je februari al betaald hebt, dan ga je die toch niet nog een keer betalen?

4) maar ik heb ze al betaald dus jullie kunnen ook van de maand april die €13 afhalen
Vraag terug, juiste conclusie, maar de maand April had al betaald moeten zijn. Je betaald de abonnementskosten immers vooruit.

5) verrekenen met de maand februari want jullie hebben mij ook afgesloten
Vraag terug, Hoe lang geleden ben je afgesloten? Na 1 week afsluiting gaat een vordering naar het incasso bureau. Als die eenmaal jouw dossier in behandeling hebben moet je met hen verder de zaak afhandelen.

Ik heb even geprobeerd wat inzicht in je ingewikkelde verhaal te brengen. Maar als je zorgt dat je klantnummer in je profiel staat kan een moderator waarschijnlijk ook even meekijken.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 2
-Aangepast door moderator-
Reputatie 7
Badge +4
Wat een puzzel...
1) €13 van de maand februari en maart maar die hebben al betaald.
Vraag terug, Wanner heb je die handmatig overgemaakt en stonden bij die overschrijving ook de factuurnummers en klantnummer?

2) Een factuur in de maand april verwerkt die € 13 wil ik graag terug hebben.
Vraag terug, Is deze 13 euro voor de factuur van April? Ook als je bent afgesloten lopen de abonnementskosten namelijk wel door.

3) Dan kan ik de maand februari al jullie ook betalen
Vraag terug, als je februari al betaald hebt, dan ga je die toch niet nog een keer betalen?

4) maar ik heb ze al betaald dus jullie kunnen ook van de maand april die €13 afhalen
Vraag terug, juiste conclusie, maar de maand April had al betaald moeten zijn. Je betaald de abonnementskosten immers vooruit.

5) verrekenen met de maand februari want jullie hebben mij ook afgesloten
Vraag terug, Hoe lang geleden ben je afgesloten? Na 1 week afsluiting gaat een vordering naar het incasso bureau. Als die eenmaal jouw dossier in behandeling hebben moet je met hen verder de zaak afhandelen.

Ik heb even geprobeerd wat inzicht in je ingewikkelde verhaal te brengen. Maar als je zorgt dat je klantnummer in je profiel staat kan een moderator waarschijnlijk ook even meekijken.
Reputatie 7
Badge +5
Ik vraag mij af of ze veel personeel verloop hebben bij Tele2, want er staan wel veel vacatures open bij ze 😉
En blijkbaar kan een Moderator van Tele2 wel een tekst veranderen in dit topic, maar inhoudelijk ingaan op de topicstarter kan dan weer niet.
Hoi Djpeet1966,

Welkom op ons forum! Ik heb de titel van dit topic een beetje aangepast, zodat het duidelijker is waar dit over gaat.

Op dit moment staat een deel van de factuur NL1803235532 open. Ik begrijp dat je al een betalingsbewijs hebt gestuurd. Ik wil je vragen om dit af te wachten, zodat wij je betaling kunnen traceren.

Verder wil ik je aanraden om voortaan via automatische incasso te betalen. Als je zelf betalingen gaat overmaken en helemaal als je dit in delen gaat overmaken, is de kans groter dat er iets mis kan gaan.

Groetjes Berber
Wegens inactiviteit sluit ik dit topic. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je een nieuw topic openen.