beantwoord

Betaling Tele2

• 12 maart 2016
  • 39 reacties
  • 3616 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

39 reacties

Reputatie 2
Nee van de andere rekening heb ik geen @ maurice.
betalings overzicht gestuurd. Er is maar 1 overzicht verstuurd en die hebben ze schijnbaar nog steeds niet ontvangen..

@Eric als je reacties blijft sturen die niet verder helpen of kant nog wal raken op het geposte. Reageer dan niet meer.

Alle niet aangesloten dagen zullen gedeclareerd worden

Tele 2 site klopt ook niet wat betreft de betalingen en open staande facturen.

Ik heb liever wat hulp waar ik wat aan heb en iemand die me verder kan helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Mijn bijdrage is juist heel belangrijk. Als je zonder formele toezegging van een vergoeding je rekeningen niet geheel gaat betalen roep je over jezelf af dat je nog langer niet aangesloten zult zijn. Via www.tele2.nl/vergoeding bekijken ze je zaak en indien het Tele2 verwijtbaar is krijg je geld terug. In de tussentijd blijf je dus betaalplichtig voor alle abonnementskosten.
Badge +4
Hoi Harold,

Ik wil even beginnen met je te vragen op andermans privacy te letten. Dat je je eigen voor- en achternaam (in combinatie met je telefoonnummer) op een openbaar forum plaatst is tot daar aan toe, natuurlijk heb ik dat aangepast, maar het is niet prettig om iemand anders' gegevens op een openbaar forum te plaatsen. Misschien was je hier niet van op de hoogte. Dit, en meer, wordt beschreven in onze huisregels.

Als consument snap ik het onbegrip voor het feit dat je (onterechte) kosten vooruit moet betalen om deze vervolgens middels een formulier terug te moeten vragen. We zijn echter contractueel gezien overeengekomen dat Tele2 gerechtigd is vooruitbetaling te verlangen van de door
jou verschuldigde vergoedingen. Ongeacht wat onze mening hiervan is is dit wel de gang van zaken.

De betaling van factuur NL1600258153 heb ik n.a.v. het verstuurde betalingsbewijs kunnen traceren, dat geldt niet voor factuur NL1601118373 (welke ook nog openstaat). Als je deze vanaf dezelfde rekening betaald hebt hoef ik alleen de dag te weten waarop je het hebt overgemaakt. Kan je dat nog even sturen? Dan kan ik je verder helpen!
Reputatie 2
Maurice.

Bedankt.
Zag dat er nog 1 telefoon nummer in het bericht stond. Kun je deze ook verwijderen?
Ik weet niet van wie ik welke gegevens hier online gezet heb? Was zeker niet de bedoeling

Bedankt dat het je gelukt is om deze betaling te traceren. De andere rekeningen word in de loop van deze week over gemaakt. Ik hoop dan dat de telefoon weer snel aangesloten word.
Reputatie 2
Krijg net weer een incasso brief binnen betreffende de kwijtgeraakte rekening door tele2 en de openstaande rekening die morgen betaald word. Hier heb ik nog niet eens een 2 de herinnering van ontvangen. Het is weer te belachelijk voor woorden maar verwacht eigenlijk niet anders meer bij tele 2. Zit ook weer 40 euro incasso kosten bij op. De klant mag het weer gaan oplossen bij het incasso bureau. Tevens vandaag een dubieus mailtje gehad van de helpdesk. Er is iets door gestuurd naar de financiële afdeling. Wat weet ik niet. Helpdesk maar weer eens gebeld maar als je daar boos op word smijten ze de hoorn er maar op. Ze zijn daar zo klant vriendelijk.
Badge +4
Hoi Harold,

Dit soort dingen kunnen gebeuren wanneer er via meerdere kanalen contact opgenomen wordt en iedereen je graag wilt helpen. Dan gaan zaken langs elkaar heen lopen. Aan ons is het natuurlijk om ervoor te zorgen dat de communicatie verbeterd wordt, de betaling dient namelijk nog gekoppeld te worden aan de factuur. Ik heb enkel de betaling in de administratie gevonden, ik ga niet over de koppeling met de factuur.

Het is overigens zo dat de andere openstaande factuur (NL1601118373) inmiddels overgedragen is aan BOS Incasso. Daar kan ik je helaas niet mee helpen. Je zult de betaling met hun moeten regelen. Ik verwijs je graag naar 088-2670027.
Reputatie 2
Niet alleen de openstaande factuur is al over gedragen binnen de tijd. Je hebt volgend jullie zelf 6 weken de tijd voor dat het naar een incasso gaat. Deze zes zijn nog niet verstreken. Heb nog geen herinnering van die rekening gehad. Ook de rekening die ze kwijt zijn welke jij gevonden hebt in de administratie hebben ze bij het incasso bureau neer gelegd. Wat betreft dat iedereen me wil helpen valt wel mee. Voor mijn gevoel ben jij de enigste die momenteel iets doet en iets bereikt heeft. De financiële administratie heeft al 30 dagen nodig wat jij in 2 dagen kunt. De helpdesk hoef je niet te bellen wand die kunnen toch niets voor je doen. En als je een beetje boos word gooien ze de horen er gewoon op.
Badge +4
Niet alleen de openstaande factuur is al over gedragen binnen de tijd. Je hebt volgend jullie zelf 6 weken de tijd voor dat het naar een incasso gaat. Deze zes zijn nog niet verstreken. Heb nog geen herinnering van die rekening gehad. Ook de rekening die ze kwijt zijn welke jij gevonden hebt in de administratie hebben ze bij het incasso bureau neer gelegd. Wat betreft dat iedereen me wil helpen valt wel mee. Voor mijn gevoel ben jij de enigste die momenteel iets doet en iets bereikt heeft. De financiële administratie heeft al 30 dagen nodig wat jij in 2 dagen kunt. De helpdesk hoef je niet te bellen wand die kunnen toch niets voor je doen. En als je een beetje boos word gooien ze de horen er gewoon op.

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent dat je lang hebt moeten wachten op het traceren van de betaling maar feit blijft dat de facturen te laat betaald worden. Wat betreft degene die nu inmiddels is overgedragen, het bellen naar onze klantenservice heeft geen zin. Ik raad je nogmaals aan contact op te nemen met 088-2670027.
Reputatie 2
Maurice.

Alleen de laatste is te laat betaald. Maar toch is de rekening te vroeg naar het incasso bureau gegaan. Volgens tele2 gebeurd dit pas naar 6 weken. Eat nog erg snel is. Echter zijn er oas 5 weken verstreken. Dus wederom een blunder van de financiële afdeling
nee mag dus niks zeggen
Reputatie 2
Wat is er aan da hand dan anti tele2
Reputatie 2
joepie, rekening is nog steeds niet verwerkt nadat ze hebben aangegeven dat ze de rekening gevonden hebben. sterker nog de site geeft nu aan dat er nu 2 rekening openstaan, en er weer een naar het incasso bureau is. gaat het gehele spelletje nu weer opnieuw beginnen. Tele2 stop nu eens met die flauwe en zorg nu eens dat die rekening op betaald komt te staan in plaats van iedere keer rekening weer van betaald op onbetaald te zetten en andersom
Reputatie 7
Badge +4
Als je zorgt dat de facturen met automatische incasso kunnen worden betaald, zoals in je contract staat, dan gaan er geen rekeningen naar het incasso bureau. Handmatige overboekingen tegen het einde van de betaalperiode is vragen om problemen.
Badge +4
Zonder in systemen te kijken moet ik me hier aansluiten bij eric.

Daarnaast kan je beter contact opnemen met het incassobureau als de zaken weer overgedragen zijn. Aangezien we hier op het forum ook geen bijdrage meer kunnen leveren zal ik dit topic nu ook sluiten.