beantwoord

Betaling Tele2

  • 28 februari 2016
  • 4 reacties
  • 158 x bekeken

alleen in de maand februari zijn er 3 afschrijvingen gedaan
in januari 1
december 2
in november loopt mijn abonement af en bij deze zeg ik dit op
icon

Beste antwoord door karin 28 februari 2016, 16:36

alleen in de maand februari zijn er 3 afschrijvingen gedaan
in januari 1
december 2
in november loopt mijn abonement af en bij deze zeg ik dit op



Opzeggen van een abonnement is alleen mogelijk via de klantenservice Tel. 020-754 4444

*** Reactie aangepast door moderator ***
Je kunt altijd een opzegging doorvoeren maar moet minimaal een maand voor het eind van je contract, je behoudt een opzegtermijn van een maand.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Opzeggen in dit forum heeft geen enkele rechtsgrond.
alleen in de maand februari zijn er 3 afschrijvingen gedaan
in januari 1
december 2
in november loopt mijn abonement af en bij deze zeg ik dit op



Opzeggen van een abonnement is alleen mogelijk via de klantenservice Tel. 020-754 4444

*** Reactie aangepast door moderator ***
Je kunt altijd een opzegging doorvoeren maar moet minimaal een maand voor het eind van je contract, je behoudt een opzegtermijn van een maand.
nee snap ik
alleen in de maand februari zijn er 3 afschrijvingen gedaan
in januari 1
december 2
in november loopt mijn abonement af en bij deze zeg ik dit op



Opzeggen van een abonnement is alleen mogelijk via de klantenservice Tel. 020-754 4444

*** Reactie aangepast door moderator ***

Je kunt altijd een opzegging doorvoeren maar moet minimaal een maand voor het eind van je contract, je behoudt een opzegtermijn van een maand.



tje maar de klacht die ik indien daar krijg ik geen antwoord op
raar toch
ik had al verteld dat ik weet dat ik het abonnement niet kan opzeggen maar kan ik het laatste half jaar afkopen