beantwoord

Betaling is nog niet verwerkt

• 23 februari 2017
  • 5 reacties
  • 291 x bekeken

goedeavond,

ik heb vorige week vrijdag mijn abonnement verlengd
bleek dat er nog een factuur open stond en het via het incasso bureau zal gaan alles goed gegaan met het overmaken van het geld MAAR, nu bijna inmiddels 1 week verder te zijn heeft tele2 het geld nog steeds niet verwerkt & niet aangesloten waardoor belsimpel mijn iphone 6s niet kan opsturen elke dag tele2 gebeld en bos incassobureau maar ze zeggen alleen sorry en dit en dat. moet ik hier nou echt zelf achter aan gaan ? ik dacht dat bos & tele2 samenwerkte maar daar blijkt HELEMAAL NIKS VAN TE ZIEN !!

ik ben nu inmiddels al 1 week aan het wachten op dd telefoon maarja.. heb zelfs opnieuw de aansluitingskosten moeten betalen.

pfff
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 27 februari 2017, 13:04

Hoi Samuel. Ik maak uit de situatie op dat je een van je openstaande facturen via het incassobureau is betaald. Het kan wat langer duren voor we een betaling op deze manier verwerken maar zodra alles betaald en verwerkt is wordt je meteen aangesloten. Je krijgt een SMS'je als het zover is.

Let er wel altijd op dat er geen andere facturen openstaan, anders wordt je niet aangesloten. Zodra je aangesloten bent kan je wachten tot belsimpel je bestelling verwerkt of hun zelf even een seintje geven.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Ik weet dat er een paar maanden geleden het een en ander mis gegaan is met het incasseren van een bepaalde maand, maar dat kwam door een fout van Tele2.
Ze hadden hun rekening nummer veranderd, waardoor incasseren van een maand niet goed gegaan is.
Mocht dat het geval zijn, dan zijn in mijn ogen incasso kosten en her aansluitkosten niet terecht.
Men moest toen die maand handmatig overmaken naar Tele2 en het bewijs hiervan naar Tele2 sturen.
Nu weet ik niet of dit bij je het geval is, maar misschien toch handig om dat eens na te gaan.
Het verwerken hiervan blijkt ook nogal een crime te zijn.

Maar goed, gebruik de zoekfunctie van dit Forum maar eens, dan zie je wel wat ik bedoel.
Of zoek eens via Google, op de klacht die kassa hierover behandelt heeft.
Dan wordt je wel het een en ander duidelijk.

En nogmaals, ik weet niet of dat hier het geval is.
Maar het lijkt er iig wel op.
nee want, het is vorige week besteld
Ik heb het over de openstaande factuur hé.
Reputatie 6
Badge
Hoi Samuel. Ik maak uit de situatie op dat je een van je openstaande facturen via het incassobureau is betaald. Het kan wat langer duren voor we een betaling op deze manier verwerken maar zodra alles betaald en verwerkt is wordt je meteen aangesloten. Je krijgt een SMS'je als het zover is.

Let er wel altijd op dat er geen andere facturen openstaan, anders wordt je niet aangesloten. Zodra je aangesloten bent kan je wachten tot belsimpel je bestelling verwerkt of hun zelf even een seintje geven.
Reputatie 6
Badge
Is je iPhone inmiddels al besteld? 🙂