beantwoord

Betaling gaat niet goed

  • 22 June 2022
  • 1 reactie
  • 167 x bekeken

Beste tele2,

 

Ik heb een vraag over een betaling in April heb ik al twee keer dubbel betaald 37,50. Jullie hanteren vanuit het email adres, info@service.tele2.nl dat ik niet betaald heb, hierbij krijg ik een link via ideal, ik heb netjes betaald alleen hanteren jullie 2 verschillende banrekening nummers, NL84 COBA 0733 9595 20 en via het zojuist genoemde email adres, krijg ik een betaling te zien op rekening NL59 BNPA 0227 7055 21. Wordt ik nou opgelicht of is hier wat anders aan de hand. Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik dit ook via dit emailadres. Dus snap er niet veel meer van

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 22 June 2022, 16:42

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Robin,

Allereerst tof om te horen dat je goed op je financiën let! En thanks voor het invullen van je 06-nummer. Ik heb je account er direct bij gepakt en ik geef je graag meer duidelijkheid.

In april heb je inderdaad twee betalingen gedaan. De eerste (18 april) was voor de factuur van maart. De automatische afschrijving voor de factuur van maart was de maand ervoor afgewezen. De tweede (28 april) was daadwerkelijk voor de factuur van maart. Er is dus geen dubbele betaling gedaan, de betaling voor de maand ervoor is deze maand pas verrekend.

We hebben inderdaad meerdere rekeningnummers. COBA gebruiken we voor algemene betalingen voor mobiel. De tweede BNPA wordt gebruikt voor factuurbetalingen (o.a. in betaalherinneringen), dus geen zorgen. Je wordt absoluut niet opgelicht en deze horen allebei bij ons!

Ik hoop je hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Groetjes,

Marciano

Reageer