beantwoord

Betaling bestelling

  • 10 June 2022
  • 11 reacties
  • 341 x bekeken

Zoals de titel al zegt. Het rekeningnummer dat ik heb opgegeven is geen fysieke pas aan gekoppeld dus is het niet mogelijk om de €0,01 te betalen aan de deur. Kan ik deze eurocent ook online betalen zodat het niet aan de deur hoeft?

icon

Beste antwoord door StijnKort 14 June 2022, 17:28

Bekijk origineel bericht

11 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hi Stijn,

Super tof om te lezen dat je een abonnement bij ons hebt afgenomen, welkom bij de Tele2 familie! 

Wij vragen altijd om € 0,01 cent te pinnen, om jouw bankrekening te bevestigen. Ik lees terug dat je geen fysieke pinpas hebt, maar heb je wel de mogelijkheid om dit contactloos te betalen via jouw telefoon. Dit is in principe precies dezelfde manier en hiermee kan je ook jouw bankrekening bevestigen. Overmaken van het bedrag is niet mogelijk, je krijgt alleen de mogelijkheid om dit bedrag te betalen bij de koerier die jouw bestelling komt afleveren. Check snel deze pagina om alle informatie in te zien over het bezorgen van jouw bestelling!

Laat je mij nog even weten of het gelukt is met je bestelling?

Groetjes,
Manouk

 

 

Kun je geen recent bankafschrift laten zien aan de koerier?

Hi Stijn,

Super tof om te lezen dat je een abonnement bij ons hebt afgenomen, welkom bij de Tele2 familie! 

Wij vragen altijd om € 0,01 cent te pinnen, om jouw bankrekening te bevestigen. Ik lees terug dat je geen fysieke pinpas hebt, maar heb je wel de mogelijkheid om dit contactloos te betalen via jouw telefoon. Dit is in principe precies dezelfde manier en hiermee kan je ook jouw bankrekening bevestigen. Overmaken van het bedrag is niet mogelijk, je krijgt alleen de mogelijkheid om dit bedrag te betalen bij de koerier die jouw bestelling komt afleveren. Check snel deze pagina om alle informatie in te zien over het bezorgen van jouw bestelling!

Laat je mij nog even weten of het gelukt is met je bestelling?

Groetjes,
Manouk

 

 

Bezorger is vandaag langs geweest, hij kon de sim-kaart niet overhandigen want hij kon geen kopie maken van een fysieke bankpas. Dus moet waarschijnlijk opnieuw een bestelling plaatsen met een rekeningnummer waar wel een pas aan gekoppeld is.

Reputatie 3
Badge +1

Hi Stijn,

Sorry, hier was ik niet van op de hoogte. Ik hoop dat je snel opnieuw de bestelling kan plaatsen met een bankrekeningnummer waar jij wel een bankpas van hebt, zodat jij dit ook kan tonen. Je kan later altijd jouw bankrekeningnummer aanpassen in jouw MijnTele2 omgeving. 

Waarom kun je geen recent bankafschrift laten zien?

Reputatie 7
Badge +12

Fraude preventie! Is al heel lang een actueel topic bij providers.

Dat begrijp ik, Eric.

Maar als ik een bankafschrift laat zien met mijn naam en adres en de datum van gisteren?

Maar dan weet de afleveraar natuurlijk niet welk bankrekeningnummer ik zou moeten hebben.

Of dat gegeven zou hij of zij dan paraat moeten hebben.

Reputatie 7
Badge +12

Je moet eens weten hoe makkelijk fraudeurs documenten namaken!

Oké, je hebt vermoedelijk wel gelijk.

Misschien goed dat ik zelf zo naïef ben dat ik helemaal nooit denk aan dit soort criminele dingen.

Reputatie 7
Badge +12

Plakken, knippen met PDF,'s, Photoshop, of zelfs in PowerPoint. Ner, providers hebben echt veel last van fraudeurs. De mobiele toestellen zijn makkelijk weer te verkopen. Dus de overdracht is gewoon streng. Klopt het niet, dan gaat het feest niet door.

U heeft mij nu volledig overtuigd, eric.

Dank u zeer.

Reageer