Betaling

• 31 januari 2015
  • 14 reacties
  • 407 x bekeken

Krijg vandaag een brief van een incassobureau zomaar uit het niets.
Ben pas nieuw bij jullie maar ben me van geen kwaad bewust dat ik een rekening niet betaald heb,NOOIT EEN HERRINERING GEHAD HOE KAN DIT???????

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Betaal je via automatische incasso?

Ben pas nieuw bij jullie maar ben me van geen kwaad bewust dat ik een rekening niet betaald heb,NOOIT EEN HERRINERING GEHAD HOE KAN DIT???????
Ja klopt
Wederom de geweldige administratieve vaardigheden van Tele2, benieuwd wat ze nu weer voor smoes hebben.
Reputatie 6
Badge +5

Je kunt op een reactie van Tele2 op het forum wachten, maar
voor het snelste antwoord kun je het beste de klantenservice
bellen op 020 7544444
Het word sneller via het forum, maar een beller blijft sneller. 🙂

Je kunt op een reactie van Tele2 op het forum wachten, maar
voor het snelste antwoord kun je het beste de klantenservice
bellen op 020 7544444
Het word sneller via het forum, maar een beller blijft sneller. :)

En dan moet je weer bellen, kan je netzogoed gelijk naar China bellen. De wachtrij voor de klantenservice is ook weer ontiegelijk lang en duurt ook minimaal 10 minuten. Nooit een moment dat het niet druk is. Daar gaan je belminuten..
Reputatie 6
Badge +5
Als je vast bellen van Tele2 hebt, kun je ze gratis bellen.
Dus mij maakt het niet uit, al duurt het een kwartier. ;)
En wat ik zeg: Je kunt afwachten tot dit topic word opgepakt
door iemand van Tele2. Dat kan alleen langer duren, maar
tegenwoordig lijkt het wel wat sneller te gaan.
Reputatie 7
Naar China bel je niet gratis, maar naar de klantenservice wél, met vaste telefoon en anders kost het je een paar belminuten. De wachttijden zijn meestal niet zo lang, want er zijn veel momenten dat het niet druk is.

En dan moet je weer bellen, kan je netzogoed gelijk naar China bellen. De wachtrij voor de klantenservice is ook weer ontiegelijk lang
Reputatie 3
Badge +5
Hoi wendy1985,

Ik snap dat het niet fijn is om ineens een brief van het incassobureau te ontvangen. Om wat voor een abonnement gaat het hier en maak je al gebruik van MijnTele2? Daar heb je inzicht in je facturen en kun je ook zien of deze betaald zijn. Wanneer je automatische incasso onverhoopt mislukt is, ben je zelf verantwoordelijk voor het op tijd overmaken van het bedrag onder vermelding van je klantnummer en factuurnummer. Heb je al contact opgenomen met het incassobureau?

Groetjes, Leonie
Hmmm, incasso mislukt, dan mag er niet meteen een incassobureau komen, er hoort een keurige rekening aan vooraf te gaan.

@joeraa
Wat doe je in dit topic? Pfffff
Hallo, nou ik vindt het raar het is 3 maanden geleden niet afgeschreven en dat is mij niet opgevallen. Dan krijg je toch eerst een herrinering????? Vindt dit nogal raar! Ik heb sim only.. net oaar maandjes klant bij jullie.. ja gemailt naar het adres wat in brief stond
Reputatie 3
Badge +5
Hoi wendy1985,

Ja dat is zeker erg vervelend! We sturen inderdaad wel herinneringen uit, vreemd dat je deze niet ontvangen hebt. Is het juiste email adres bij ons bekend? Ik hoor graag wat er uit het contact komt met het incassobureau.

Groetjes, Leonie
Hallo leonie,

Ik vindt deze situatie echt heel erg want het is 32.73 en 40 euro incasso kosten.
Ik krijg van hun te horen dat jullie eersr herrineringen sturen maar dat is echt niet zo want heb er echt geen 1 ontvangen! Moeten jullie tich ook kunnen zien in jullie systeem.
Ik ben net paar maandjes klant maar dit kan toch niet??? Nog ff en jullie hadden me afgesloten. Het gaat ook nog om maanden geleden.. wat nu?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi wendy1985,

Ik kan me goed voorstellen dat je het heel erg vindt omdat de incasso kosten nog hoger zijn dan je factuur. Wanneer een rekening niet betaald is, sturen wij verschillende herinneringen om te voorkomen dat de factuur wordt doorgestuurd naar het incasso bureau. Eenmaal bij het incassobureau, is het echter uit onze handen. Je zult de factuur dus moeten voldoen aan het incasso bureau. Ik wil wel even met je meekijken om te zien waar de herinneringen heen zijn gestuurd en wat daar mis is gegaan. Wellicht dat ik daarin nog iets voor je kan betekenen. Kun je via een privébericht even je naam, adres, klantnummer en telefoonnummer naar me sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam 'Leonie van Tele2' te klikken en te kiezen voor bericht. Dan kijk ik even met je mee!

Groetjes, Leonie
Reputatie 3
Badge +5
Hoi wendy1985,

Bedankt voor je gegevens. Ik heb even met je mee kunnen kijken en zie dat de eerst factuur gestorneerd is. Het gaat ook om deze factuur die naar het incassobureau is doorgezet. Er is een herinnering uitgestuurd naar je van te voren. Erg vervelend dat je deze niet ontvangen schijnt te hebben. Ik wil wel aangeven dat je zelf verantwoordelijk bent voor het op tijd betalen van de facturen. Omdat de factuur gestorneerd is, was je daar waarschijnlijk zelf ook van op de hoogte. Wat was de reden van de stornering? Ik adviseer je de facturen via het incassobureau alsnog te voldoen om verder verhoging van het bedrag te voorkomen.

Groetjes, Leonie