beantwoord

Betalen met creditcard

• Durft te posten
  • 1 reactie
Hallo,

Binnenkort wil ik een abonnement afsluiten bij Tele2. Ik vroeg me af of ik de eenmalige kosten met creditcard kan betalen? (Ik las al ergens dat de facturen/maandelijkse kosten niet met creditcard betaald konden worden?).

Met vriendelijke groet,
Lize

icon Beste antwoord door Mark van Tele2 15 januari 2018, 15:27

Hoi Lize,

Wanneer je het toestel rechtstreeks via onze website besteld, heb je helaas geen mogelijkheid om met een creditcard te betalen, daar de eenmalige kosten dan automatisch op je eerstkomende factuur komen te staan. Je kunt wel bekijken of je via een van onze Tele2 winkels je creditcard kunt gebruiken bij je eenmalige bijbetaling voor het toestel.

Mark

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Helaas dat gaat niet lukken om met een CC te betalen. Kan je wel met iDeal betalen?
Raaf12 schreef:

Helaas dat gaat niet lukken om met een CC te betalen. Kan je wel met iDeal betalen?

Ja, dat lukt wel, maar creditcard zou fijner zijn ivm de aankoopverzekering die er dan bij zit.
Reputatie 6
Badge +1
Ja dat is een goede reden. Ik gebruik vaak paypal daarmee krijg je zelfs verzendkosten retour als de bestelling tegenvalt. Maar daar heb je verder niets aan bij een koop bij Tele2 . Persoonlijk koop ik de laatste 12 jaar telefoons via een webwinkel zoals (student)mobiel.nl Winkelnering doende telco's laten teveel steken vallen met leveringstijden en bezorgpartners en zelfs DOA en RMA gevallen wordt slecht gecovered. Maar de horrorverhalen kan je hier zelf nalezen...Ik heb niets tegen Tele2 als netwerk telco, daarvoor krijgen ze alle credits. Ik werd abonnee toen zij nog geen 4G hadden en tijdens de uitrol had ik geen klagen over het bereik in een middelgrote binnenstad. Wel jammer dat er in een groot deel van Europe geen fatsoenlijke dekking via roaming te halen is. Maar ik dwaal af....
Reputatie 7
Badge +2
Sommige creditcards bieden 6 a 12 maanden allrisk (inclusief buiten garantie en diefstal schaden) gewoon inbegrepen, het verantwoordelijkheid van PayPal stopt zodra het product in goede orde ontvangen is, en zelfs dan duurt eeuwen als je een klacht op problemen heb.

Anyhow, Dan moet je wel je gehele toestel in een keer betalen met je creditcard.

Kun je kijken bij een fysieke winkel als dat mogelijk is, zoals Mediamarkt of Belsimpel bijvoorbeeld, je moet dan nog steeds 1 cent pinnen om je rekening te verifiëren, maar misschien de toestel kosten wel via CC betaalt kunnen gaan worden.

Of belen even met Belsimpel of mobiel.nl en vragen als dat online mogelijk is.
Reputatie 6
Badge +1
Ik koop ook niet alles met Paypal voornamelijk bestellingen rond de €25 in de bekende aziatische winkels als aliexpress, banggood ect. En dan krijg je bij defecten het volledige bedrag terug en de evt. verzendkosten via Paypal. Je noemt de Mediamarkt, bingo, die hebben aan het einde van deze maand weer de jaarlijks terugkerende BTW vrije dagen!!! Iedereen die van plan is iets duurs te kopen een mooie gelegenheid om even te wachten. De winkels zijn dan smoordruk dus het is relaxter om dan klokslag 00.00 op de webshop de bestelling te plaatsen.
Reputatie 4
Badge
Hoi Lize,

Wanneer je het toestel rechtstreeks via onze website besteld, heb je helaas geen mogelijkheid om met een creditcard te betalen, daar de eenmalige kosten dan automatisch op je eerstkomende factuur komen te staan. Je kunt wel bekijken of je via een van onze Tele2 winkels je creditcard kunt gebruiken bij je eenmalige bijbetaling voor het toestel.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.