Betaal elke maand rekeningen van tele2 terwijl dit niet de bedoeling is...

• 15 september 2017
  • 34 reacties
  • 1771 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

34 reacties

Reputatie 2
Nog niks..... gaat lekker zo.

Ik heb nogmaals de status bekeken en de betaling is onderweg.

Heb je de communicatie van mijn collega niet binnen gekregen?

vorige keer toen ik gebeld had was er wel gezegt dat het doorgevoerd was en ik tot het eind van de maand moest wachten, met " onderweg" bedoel je, dat de transactie gedaan is? en het nu wachten op de bankverwerking is?

Elke keer wordt er al geen contact gezocht met mij, als er goede communicatie was dan had ik geen probleem met wachten, nu weet je niet of je wel of niet geholpen wordt, wat belangrijk is wanneer je al een jaar het probeert op te lossen.
Reputatie 2
Nog steeds niks... ach, wanneer je al een jaar je klant laat wachten op bijna een oplossing, dan is het geen probleem nog een paar maandjes er aan te plakken voor zijn geld eindelijk terug is toch?
Reputatie 2
Nog steeds niks... komt het met pak ezel vanaf egypte ofzo?
Reputatie 2
@JeroenM van Tele2@Hinke van Tele2

Blijkbaar moet deze dus wel uit een ver land komen.... net contact gehad met de chat van tele2, en die geeft aan dat de verwerking van de vergoeding niet goed gelukt is, "onderweg?" wat nou onderweg... WEER beloftes van tele2 die gewoon onzin zijn.... wanneer komt er nu eens een medewerker die 100% zegt hoe de stand van zaken zijn dit is echt schandalig vind je niet?..

Hieronder de chatlogs

Miranda zegt:Ik heb het inmiddels gevonden. Ik zie inderdaad dat je geen facturen ontvangt, maar dat wij wel 28 euro per maand hebben geincasseerd. De laatste keer was op 6 september.

Jij zegt:Klopt, het is inmiddels gestopt, en zou een vergoeding krijgen ervoor, deze was rond die datum ook al toegezegt, alleen nu nog steeds niks op mijn rekening.

Miranda zegt:Helaas is de terug betaling hiervan niet goed verwerkt. Ik zal daarom opnieuw een melding moeten doorsturen naar onze financiele afdeling, zodat zij het opnieuw kunnen onderzoeken en oplossen.

Jij zegt:niet goed verwerkt?

Miranda zegt:Het is inderdaad helaas niet goed verwerkt. Ik zal het daarom nogmaals doorsturen, zodat het wederom opgepakt kan worden.

Jij zegt:Hoezo is dit niet goed verwerkt dan? er stond toch gewoon in het systeem dat de financiele afdeling een vergoeding gaf en deze op "onderweg" stond.
Jij zegt:dit was bevestigd op het forum maar ook aan de telefoon

Miranda zegt:De verkeerde bestelling en jouw nieuwe abonnement, zijn twee aparte contracten. Alle meldingen zijn bij jouw actieve nieuwe abonnement geplaatst en dus niet bij de verkeerde abonnement waar het ook echt om gaat. Vandaar dat het mis is gegaan. Ik ga nu dus alsnog de melding doorsturen voor het geannulleerde abonnement, zodat het correct verwerkt gaat worden.

Jij zegt:vind dat best wel schandalig, eerst bijna een jaar bezig om die automatische incasso's eindelijk te stoppen, en dan word er als nog zo lang gedaan over een vergoeding.... zo als het er nu tegen aan loopt, gaat net nog 2 + maanden duren
Jij zegt:en als het dan weer fout gaat, wat bij tele2 dus niet vreemd is... ben je bijna 2 jaar bezig

Miranda zegt:Ik snap dat het vervelend is. Ik ga er vanuit dat het probleem nu snel opgelost gaat worden, aangezien het al langere tijd in behandeling is. Ik wil je dan ook vragen om af te wachten.

Jij zegt:u snapt wel dat het woord van een tele2 medewerker mij 0,0 vertrouwen geeft na eerst 4x moeten bellen en gezegt te krijgen nee hoor we zien niks, en elke maand toch fijn 28 euro betalen

Jij zegt:maar wel de zelfde week een herinnering als er iets niet betaald is.

Miranda zegt:Ik snap het. Helaas kan ik je op dit moment geen andere oplossing geven. Ik kan je alleen verzoeken om af te wachten. Heb je nog andere vragen waarmee ik je kan helpen?

Jij zegt:Nee.

Miranda zegt:Bedankt voor deze chat een fijne dag gewenst meneer/mevrouw dennis. Na afloop van dit gesprek heb je de mogelijkheid om een paar vragen te beantwoorden, waarmee wij onze kwaliteit kunnen verbeteren. Wanneer jij je mening wilt geven dan stellen wij dit op prijs.

Mag ik nu dan eens een antwoord hoe de stand van zaken er echt voor staan?... zit er nu serieus over te denken om er een rechtelijke zaak te starten, de tijd en moeite verloren om deze problemen op te lossen stapelt alleen maar op
Reputatie 6
Badge
Hoi Dennis. Jeroen is op vakantie, zodoende neem ik even het topic over.

Ik heb gezien dat je via een ander kanaal al benaderd bent door een van mijn collega's die dit graag in persoon voor jou in goede banen wilt leiden; er gaat te veel mis. Ze heeft je nog niet kunnen bereiken maar ze heeft je nummer :)

Om haar de ruimte te geven zal ik verder niet inhoudelijk op de kwestie ingaan maar ik laat wel het topic open en zal het ook in de gaten houden. Voel je vrij om hier updates of andere dingen te plaatsen als je de behoefte hebt.
Reputatie 2
Hoi Dennis. Jeroen is op vakantie, zodoende neem ik even het topic over.

Ik heb gezien dat je via een ander kanaal al benaderd bent door een van mijn collega's die dit graag in persoon voor jou in goede banen wilt leiden; er gaat te veel mis. Ze heeft je nog niet kunnen bereiken maar ze heeft je nummer :)

Om haar de ruimte te geven zal ik verder niet inhoudelijk op de kwestie ingaan maar ik laat wel het topic open en zal het ook in de gaten houden. Voel je vrij om hier updates of andere dingen te plaatsen als je de behoefte hebt.

heb geen enkel telefoontje binnen gekregen, heb je mijn mobiele telefoon nummer gegeven waar ik op te bereiken ben middels een prive bericht!
Reputatie 6
Badge
Bedankt voor het doorgeven!
Reputatie 2
Inmiddels netjes gebeld, vriendelijk uitgelegd hoe de stand van zaken zijn en de oplossing die zal komen, zeer tevreden dat ik persoonlijk gebeld ben hierover, dit geeft gelijk weer wat vertrouwen terug!

er is tussen mij en tele2 geen enkel kwade gedachten, in elke grote organisatie kan er wel eens iets fout gaan, we zijn allemaal mensen.

Mooi dat dit verhaal toch nog tot een goed einde zal komen!

ik hou dit topic up to date wanneer het allemaal rond is, dat is wel zo netjes! 🙂
Reputatie 2
Inmiddels mijn vergoeding mogen ontvangen van tele2 (392 euro), het is toch tot een goed einde gekomen, mede door de persoonlijke inzet van tele2, bedankt!