beantwoord

betaal al dertien maanden tweemaal afschrijving toestel

• Durft te posten
  • 1 reactie
Dat Staat gewoon onder elkaar op de factuur is door een fout van een tele2 medewerker het is behoorlijk wat geld,
Plaats excuses en we storten het gelijk terug , moest ik zelf een formulier invullen voor teruggave,
ik heb toestemming verleent voor de telefoonrekening van mijn rekening af te schrijven maar niet meer dan dat.

icon Beste antwoord door Trinh van Tele2 4 november 2016, 13:17

Ik begrijp je frustratie alleen kan ik hier niks voor je doen, omdat zij dit moeten oppakken. Als ik het voor je had kunnen doen had ik het gedaan, maar moet je vragen om nog even daarop te wachten.

Groet, Trinh

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag restau,

Heel erg vervelend.

Ik heb met je mee kunnen kijken, omdat je een aantal gegevens in je profiel hebt ingevuld. Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat zij jouw case hebben doorgezet naar onze financiële afdeling. Ik kan hier helaas niks voor je doen, omdat zij dit voor je gaan nakijken. Ik wil je vriendelijk vragen om dit even af te wachten, omdat ik het verdere proces niet voor je kan versnellen.

Groet, Trinh
Dar is nogal makkelijk het is toch belachelijk dat jullie je er makkelijk vanaf maken het is geen geschil het staat op de nota wat is daar nou moeilijk aan betaal het gewoon terug . Maar ik ben op internet wezen kijken en daar staan jullie ook niet zo goed bekend wat teruggave betreft
Ik ben op zoek naar een geschillencommissie dan mogen hun het oplossen
Reputatie 5
Badge +3
Ik begrijp je frustratie alleen kan ik hier niks voor je doen, omdat zij dit moeten oppakken. Als ik het voor je had kunnen doen had ik het gedaan, maar moet je vragen om nog even daarop te wachten.

Groet, Trinh