beantwoord

Bestellingprobleem Reviva en Tele2

• 26 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 858 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 6 reacties
Hallo,
Op 13 augustus 2019 heb ik mijn abonnement verlengd.( Bij pre order van een Galaxy note 10+ voor 23 augustus ontvang 100 euro).
Daarna heb ik van Reviva een mail gekregen dat ik op 22 augustus tussen 11 en 16 uur mijn nieuwe mobiel zou ontvangen. Ik bleef de hele dag wachten maar er is niks gebuurd! Na 17 uur heb ik Reviva gebeld en ik heb 66 minuten in wachtlijn gestaan! De medewerker van Reviva zei dat de afspraken met Tele2 niet goed gingen en daardoor konden zij helaas de bestelling niet inleveren. Reviva zou mijn een nieuwe mail sturen waarin een nieuwe afspraak zou staat. Uiteindelijk heb ik een nieuwe afspraak voor 24 augustus tussen 15.15 en 17. 30 uur gekregen maar op deze middag heb ik een nieuwe mail van hun gekregen en daarin stond: (Wij kunnen helaas uw pakket door een systeemfout niet bezorgen, hierdoor vervalt uw bezorgafspraak).
Achteraf heb ik de klantservice van Tele2 gebeld en de situatie met Reviva voorgelegd. Tele2 zei dat ze mijn bestelling bij Reviva gaan annuleren en een nieuwe abonnement zullen maken zodat de vertraging verholpen wordt en ik kan mijn nieuwe mobiel op hetzelfde dag van een dichtbije winkel ontvangen! Na dit telefonische contact heb ik verder geen informatie van Tele2 ontvangen en dus ik kon mijn nieuwe mobiel alsnog niet krijgen. Ik vraag me af dan waarom hebben ze een nieuwe abonnement voor mij afgesloten?
Vandaag 26 augustus heb ik een mail van Tele2 gekregen en daarin staat dat ze de datum van mijn abonnement op 24 augustus is terwijl ik het al op 13 augustus gedaan!
Daarnaast is het wel zo dat ik nu ook niet weet wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen. Ik moet nu weer wachten op Reviva voor de inlevering van mijn bestelling! Er is geen inleveringsdatum bekend!
Door de hele toestand moest ik:
  • twee dagen voor niks thuis zitten wachten op mijn bestelling en nu weet ik ook niet of Reviva mijn bestelling zal inleveren.
  • Bovendien vanwege het veranderen van de abonnement datum van 13 augustus tot 24 augustus heb ik 100 euro pre order van Samsung verloren.
  • Ik heb ook door contact met Reviva en Tele2 mijn hele belminuten verbruikt en nog extra 3 euro belkosten gemaakt.
Ik verwacht van Tele2 zo snel mogelijk een oplossing vindt voor de boven genoemde problemen.

Mvg, A.J
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 16 september 2019, 11:09

Volgens onze gegevens heeft de klant op 02 september het toestel ontvangen. Via privébericht om een update gevraagd maar helaas geen reactie meer ontvangen.
Het topic ga ik hierbij dan ook sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Vandaag is 27 augustus en ik heb nog niks ontvangen! Verder hoor ik ook geen reactie op mijn vraag van Tele2!
Reputatie 4
Badge
Hallo A.J., kun je me een privébericht sturen met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer dan duik ik er even voor je in.

Groet Petra
oke
Mijn derde afspraak!

Nu op de website van Tele2 staat Samsung Galaxy Note 10 Plus ( Op voorraad op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis!)

Als iemand een bestelling vandaag voor 23:00 uur plaatst krijgt zijn mobiel morgen binnen en ik moet wachten tot maandag 2 september! als de toestel beschikbaar is waarom krijg ik hem dan morgen niet binnen?
Reputatie 7
Badge +4
Er staat ook op die bestel pagina's dat dit alleen kan als het toestel op voorraad is. Dat is dus voor dit populair model niet het geval. Na een bestelling krijgen klanten een mail waarin dat wordt meegedeeld. Jouw 2 september is dus het snelst mogelijke.
Dit is niet waar eric op de website van Tele2 staat alleen op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis

Reputatie 7
Badge +4
Wel de hele pagina lezen, daar wordt in het blauwe blok het 'op voorraad' voorbehoudt gemaakt. Gelukkig komt jouw exemplaar volgende week maandag aan.

Op voorraad

Wat betekent die tik naast Op voorraad in het groen?!
Waarom verndert af en toe de kleur groen naar oranje als de voorraad beperkt is? Op voorbehoud zie ik niet staan! Dit weten jullie zelf misschien?!

Moet ik me als een gelukkige beschouwen dat ik mijn pre bestelling maandag 2 September zou ontvangen?! Mijn eerste afspraak was al op 22 augustus!
Reputatie 1
Wel de hele pagina lezen, daar wordt in het blauwe blok het 'op voorraad' voorbehoudt gemaakt. Gelukkig komt jouw exemplaar volgende week maandag aan.

Ehm Eric, net boven jouw cirkeltje staat toch echt "op voorraad". In groen. Met een vinkje. Lijkt me duidelijk. Dus zelf "wel even de hele pagina lezen" lijkt me.
Reputatie 4
Badge
Volgens onze gegevens heeft de klant op 02 september het toestel ontvangen. Via privébericht om een update gevraagd maar helaas geen reactie meer ontvangen.
Het topic ga ik hierbij dan ook sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra