beantwoord

Bestellingen pagina MijnTele2 werkt niet

• 16 oktober 2017
  • 8 reacties
  • 80 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Hoi,

Ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik geen bestellingen kan inzien via MijnTele2. Ben ook al in de winkel geweest maar dan kon ook niemand iets doen. Bellen naar klantenservice lukt dus ook niet. Kan iemand - of - ikzelf mijn simkaart op andere wijze activeren?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 17 oktober 2017, 10:39

Hoi dknl,

Ik help je graag met het activeren van je simkaart. 🙂. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi dknl,

Ik help je graag met het activeren van je simkaart. 🙂. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Heb je net een PM gestuurd
Reputatie 4
Badge
Hoi dknl,

Bedankt voor je bericht. Ik kan zien dat je aanvraag voor een nieuwe simkaart in ons systeem is geannuleerd, mijn excuses hiervoor. Wat ik voor je kan doen is per direct een nieuwe simkaart naa je toe sturen. Je kunt ook een simkaartwissel laten uitvoeren via een (Tele2) winkel bij jou in de buurt, dan kun je de nieuwe simkaart meteen gebruiken.

Mark
Kan je de simkaart opsturen 😁
@Mark van Tele2

Nog 1 vraag wb. het opsturen, als ik nu in MijnTele2 kijk kan ik nog steeds geen bestellingen inzien. Zodra ik nu mijn 'nieuwe' simkaart krijg, hoe ga ik deze dan activeren?
Reputatie 4
Badge
Hoi dknl,

Dit komt omdat je bestelling van je simkaart geannuleerd is, daarom is deze niet meer zichtbaar in jouw MijnTele2 account. Wanneer ik de nieuwe verstuurd (doe ik nu meteen!) dan kun je deze in je MijnTele2 account zien. Je kunt je simkaart binnen maximaal 5 werkdagen verwachten.

Mark
Even om het duidelijk te maken, dit zie ik al meer dan 1 week ... en hierdoor kan ik dus niets 😉
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.