beantwoord

bestelling verlenging samsung s21

  • 4 October 2021
  • 1 reactie
  • 39 x bekeken

beste heer/mevrouw,

 

Ik heb 29 september een bestelling van een verlenging van mijn abonnement gedaan, maar tot op heden na de eerste mail: je bent er bijna! niks meer ontvangen….

Als ik in de app inlog zie ik ook helemaal niks over de verlenging van mijn abonnement, hoe zit dat?

Ik zie nergens wanneer mijn telefoon komt en ook niet over een nieuwe termijn van het 2 jarig abonnement.

Kunt u mij verder helpen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 6 October 2021, 10:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Loes, allereerst van harte welkom op de Community! 

Goed dat je je gegevens in je profiel hebt ingevuld. Ik heb je bestelling er gelijk bij kunnen pakken. Leuk dat je een Samsung Galaxy S21 hebt besteld! Prachtig toestel. Ik heb de levertijden ook gelijk bekeken en ik zie dat dit toestel in de paarse kleur die je gekozen hebt, weer leverbaar is vanaf 26 oktober. (Je bent niet de enige met een goede smaak!)

Rond de 26e zal onze koeriersdienst AMP contact met je opnemen voor een bezorgafspraak. Zodra je je nieuwe toestel hebt ontvangen zal je nieuwe abonnement ingaan, dus dat komt ook helemaal goed! Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt en ik hoop dat de tijd voorbij vliegt zodat je zo snel mogelijk je gloednieuwe toestel in ontvangst mag nemen. 

Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community en ik staan voor je klaar! :blush: