beantwoord

bestelling verkeerd rekeningnummer

  • 20 November 2021
  • 2 reacties
  • 187 x bekeken

Hallo,

Ik heb net nieuw telefoon+abonnement bij jullie besteld. Nu zei hij toen ik betaald had dat de betaling was goedgekeurd, maar dat het rekeningnummer niet overeen kwam en er een cent werd overgemaakt naar een goed doel. Ik snap dit niet helemaal en moet ik het rekeningnummer dan nog veranderen? Zo ja, hoe kan ik dit doen?

icon

Beste antwoord door theocoppes 21 November 2021, 00:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik weet het niet. 

Maar je krijgt tot maandag morgen helaas niemand van Tele2 te pakken. Je kunt afwachten en hopen dat in de loop van maandag een moderator dit oppakt en contact met je opneemt.

Sneller is bellen maandagmorgen 020-7544444!

Het zal wel dan wel snel in orde komen! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Loes, allereerst van harte welkom in onze Tele2 familie! Super leuk om te horen dat je een abonnement met toestel bij ons hebt besteld. Welk toestel heb je gekozen?

Heb je inmiddels al met mijn collea's van de klantenservice gesproken? Zo niet, dan help ik je natuurlijk graag verder. Aangezien je nummer nog niet actief bij ons is, kan ik je account/bestelling er met je telefoonummer alleen nog niet bij pakken. Zou je me een privébericht willen sturen met je postcode + huisnummer en je ordernummer? Dan kan ik je bestelling er gelijk bij pakken.

Waar kreeg je precies te horen dat het rekeningnummer niet overeenkwam? Was dit via de website na je bestelling? Ik hoor het graag van je en dan duik ik er met alle plezier voor je in! :blush: