beantwoord

Bestelling Sony Xperia XZ contractnummer CC-1000273104

• 28 september 2016
  • 3 reacties
  • 193 x bekeken

Ik heb zojuist telefonisch de sony xperia xz besteld. Op de site gaf aan dat er een gratis draadloze hoofdtelefoon bij zit, is dit alsnog zo?
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 17 oktober 2016, 14:26

Je hebt helemaal gelijk ColinP!

De klanten krijgen op een later moment de headphone geleverd. Dit wordt binnen 2 weken geleverd. Sorry voor de verkeerde informatie.

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Jaelle,

Dat klopt. Hier even een copy paste van onze website:

Drie dagen nadat je je telefoon en simkaart hebt ontvangen en geactiveerd hebt krijg je een pushbericht vanuit de Xperia Lounge app. Daarna kun je in een paar simpele stappen je voucher code downloaden. Met deze code kan je 12 blockbusters downloaden via de Privilege Plus app. Je kunt je voucher verzilveren t/m 31 maart 2017.

Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh
Dag Jaelle,

Dat klopt. Hier even een copy paste van onze website:

Drie dagen nadat je je telefoon en simkaart hebt ontvangen en geactiveerd hebt krijg je een pushbericht vanuit de Xperia Lounge app. Daarna kun je in een paar simpele stappen je voucher code downloaden. Met deze code kan je 12 blockbusters downloaden via de Privilege Plus app. Je kunt je voucher verzilveren t/m 31 maart 2017.

Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh

Dit beantwoord de vraag toch helemaal niet? Je antwoord gaat over 12 films, hoe zit het met de koptelefoon?
Reputatie 5
Badge +3
Je hebt helemaal gelijk ColinP!

De klanten krijgen op een later moment de headphone geleverd. Dit wordt binnen 2 weken geleverd. Sorry voor de verkeerde informatie.

Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh