beantwoord

Bestelling Samsung Galaxy S8+ 2 jan. 2017

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb bij u op 2 januari een Galaxy S8+ besteld, maar nog geen bericht gehad van de OPD. Ik heb herhaaldelijk contact gehad met de klantenservice, die telkens andere antwoorden geeft (misschien logisch doordat het verschillende werknemers zijn, maar evengoed vervelend). Op het moment van bestellen stond bij de S8+ Midnight Black dat de levertijd 1 week zou kunnen zijn. Afijn, dat kan. Alleen, nog geen 10 minuten na het bestellen was de voorraad blijkbaar weer aangevuld, want hij zou nu de volgende dag geleverd kunnen worden als iemand hem zou bestellen. Maar dat lijkt mij nogal vreemd, iemand die later dan ik een telefoon bestelt, maar hem (veel) eerder binnen kan krijgen.
Nu is mijn vraag dus, hoe zit dit nou? En wanneer kan ik die mail en dus de bezorging verwachten? Ik ben prima bereid om een week te wachten, alleen als hij eerder zou kunnen worden geleverd, wat jullie site aangeeft, zou dat natuurlijk top zijn.

MvG,
Dhr. Boerstra

icon Beste antwoord door Rena Chan 4 januari 2018, 16:22

Welke kleur had je besteld?

Hier vind je de laatste informatie over de voorraad.

Mobieltjes worden in volgorde geleverd, dus iemand die na jou besteld heeft krijgt het niet eerder, je krijgt een mail van OPD pas als ze de telefoon van Tele2 krijgen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 Reacties

Reputatie 1
duurtlang schreef:

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb bij u op 2 januari een Galaxy S8+ besteld, maar nog geen bericht gehad van de OPD. Ik heb herhaaldelijk contact gehad met de klantenservice, die telkens andere antwoorden geeft (misschien logisch doordat het verschillende werknemers zijn, maar evengoed vervelend). Op het moment van bestellen stond bij de S8+ Midnight Black dat de levertijd 1 week zou kunnen zijn. Afijn, dat kan. Alleen, nog geen 10 minuten na het bestellen was de voorraad blijkbaar weer aangevuld, want hij zou nu de volgende dag geleverd kunnen worden als iemand hem zou bestellen. Maar dat lijkt mij nogal vreemd, iemand die later dan ik een telefoon bestelt, maar hem (veel) eerder binnen kan krijgen.
Nu is mijn vraag dus, hoe zit dit nou? En wanneer kan ik die mail en dus de bezorging verwachten? Ik ben prima bereid om een week te wachten, alleen als hij eerder zou kunnen worden geleverd, wat jullie site aangeeft, zou dat natuurlijk top zijn.

MvG,
Dhr. Boerstra

Denk dat je mag uitgaan van ca. 1 week,
Vragen waarom er zo gezegd voorraad is plus voor 23.59 besteld morgen in huis krijg je hier niet echt antwoord op 😕

Zijn nog 3 à 4 topics met exact dezelfde vraag.
Reputatie 7
Badge +2
Welke kleur had je besteld?

Hier vind je de laatste informatie over de voorraad.

Mobieltjes worden in volgorde geleverd, dus iemand die na jou besteld heeft krijgt het niet eerder, je krijgt een mail van OPD pas als ze de telefoon van Tele2 krijgen.
Ik heb hem in "Midnight Black" besteld.
Reputatie 7
Badge +2
Had ik later pas gezien in jou bericht,

Het is inderdaad op voorraad volgens Tele2, zo zodra OPD het toestel in handen krijgt, krijg jij een mail voor het maken van een afspraak.

Helaas is het bij de webwinkel van Tele2 nog wat moeilijk om informatie over je bestelling te krijgen... Maar als de informatie klopt, moet je hem snel krijgen.
Ik heb hem op 27-12-2017 Besteld nog steeds niks.
Apart dat ze dan toch de site bijwerken naar direct leverbaar terwijl er al mensen langer dan een week op wachten 😠
Dit vind ik ook erg jammer en kan alleen maar bedenken dat ze niet willen dat iemand vanuit ongeduld
naar een ander gaat.
De meesten (zoals wij) zullen maar afwachten en eenmaal het toestel binnen is alles weer vergeten.
Wel treurig dat je zo klanten moet binden, maar het moet uit de breedte of lengte komen.
Weten jullie er misschien al meer over? Ik las net dat @MJvandervelden al een afspraak met de OPD kan maken, terwijl hij een week geleden heeft besteld. Betekent dit voor mij dat ik ook een week of langer moet wachten of zal de voorraad niet opraken of zullen ze morgen ofzo contact opmemen? 🤔
Weten jullie er misschien al meer over? Ik las net dat @MJvandervelden al een afspraak met de OPD kan maken, terwijl hij een week geleden heeft besteld. Betekent dit voor mij dat ik ook een week of langer moet wachten of zal de voorraad niet opraken? Wanneer ongeveer stuurt de OPD mij een mail?
Reputatie 5
Badge
We hebben helaas op dit moment geen aanvullende informatie; de meest nauwkeurige indicatie van de levertijden vind je terug op de website in de link van Rena Chan.

Gezien deze aangeeft dat de toestellen voorradig zijn verwacht ik dat je spoedig bericht krijgt óf dat de informatie op de website inmiddels achterhaald is (dan wordt deze aangepast).