Ik heb bij u op 2 januari een Galaxy S8+ besteld, maar nog geen bericht gehad van de OPD. Ik heb herhaaldelijk contact gehad met de klantenservice, die telkens andere antwoorden geeft (misschien logisch doordat het verschillende werknemers zijn, maar evengoed vervelend). Op het moment van bestellen stond bij de S8+ Midnight Black dat de levertijd 1 week zou kunnen zijn. Afijn, dat kan. Alleen, nog geen 10 minuten na het bestellen was de voorraad blijkbaar weer aangevuld, want hij zou nu de volgende dag geleverd kunnen worden als iemand hem zou bestellen. Maar dat lijkt mij nogal vreemd, iemand die later dan ik een telefoon bestelt, maar hem (veel) eerder binnen kan krijgen.
Nu is mijn vraag dus, hoe zit dit nou? En wanneer kan ik die mail en dus de bezorging verwachten? Ik ben prima bereid om een week te wachten, alleen als hij eerder zou kunnen worden geleverd, wat jullie site aangeeft, zou dat natuurlijk top zijn.
MvG,
Dhr. Boerstra
Beste antwoord door Rena Chan
Welke kleur had je besteld?
Hier vind je de laatste informatie over de voorraad.
Mobieltjes worden in volgorde geleverd, dus iemand die na jou besteld heeft krijgt het niet eerder, je krijgt een mail van OPD pas als ze de telefoon van Tele2 krijgen.
Bekijk origineel bericht
Hier vind je de laatste informatie over de voorraad.
Mobieltjes worden in volgorde geleverd, dus iemand die na jou besteld heeft krijgt het niet eerder, je krijgt een mail van OPD pas als ze de telefoon van Tele2 krijgen.