beantwoord

bestelling of geen bestelling?

• 2 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 88 x bekeken

ik heb een telefoon in mijn winkelmandje gedaan en wou die bestellen. dus ik heb alles ingevuld etc. maar ik heb nog niks hoeven te betalen...

ik weet niet zeker of ik nou wel of geen telefoon heb besteld.

ik kreeg wel een mail met dit:

Beste meneer Spruit,

Bedankt voor je aanvraag voor Tele2 Mobiel. Voordat we een aanvraag kunnen accepteren doen we bij onze nieuwe klanten altijd enkele checks. Zo kijken we bijvoorbeeld naar je kredietwaardigheid. Het duurt even voor we de resultaten hiervan ontvangen en gecontroleerd hebben.

Binnen twee werkdagen hoor je van ons of we je aanvraag kunnen accepteren.

maar er werd me ook gezegd voor 23:30 besteld, morgen in huis.. dus hoe zit het nou
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 3 augustus 2017, 14:48

Hoi Duncans,

Kan je mij een privébericht sturen met je volledige adres en geboortedatum dan kijken wij of we het kunnen versnellen voor je!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Hoi Duncans,

Heb je inmiddels alweer iets van ons gehoord over je bestelling?
We hebben in ieder geval je bestelling ontvangen maar het lijkt erop dat er nog enige creditchecks gedaan moesten worden waardoor het soms iets langer duurt voordat je een bevestiging ontvangt.

Groetjes, Maris
Hoi Duncans,

Heb je inmiddels alweer iets van ons gehoord over je bestelling?
We hebben in ieder geval je bestelling ontvangen maar het lijkt erop dat er nog enige creditchecks gedaan moesten worden waardoor het soms iets langer duurt voordat je een bevestiging ontvangt.

Groetjes, Maris

ik heb nog niks gehoord! ik heb wel wat haast... er stond 2 werkdagen dus ik zou vandaag wat te horen moeten krijgen
Badge
Hoi Duncans,

Kan je mij een privébericht sturen met je volledige adres en geboortedatum dan kijken wij of we het kunnen versnellen voor je!

Groetjes, Maris