beantwoord

Bestelling niet doorgekomen?

• 19 juni 2019
  • 6 reacties
  • 325 x bekeken

Hallo,

15 juni zag ik een mooie aanbieding (20gb voor de prijs van 10gb) en dacht, die moet ik hebben.
Ik had al mijn gegevens ingevuld en de bestelling gedaan.

Nu zat ik mij gisteren te bedenken dat ik helemaal geen email heb gehad als bevestiging!
Is mijn bestelling niet doorgekomen dan?

Mvg
icon

Beste antwoord door eric 19 juni 2019, 12:27

Gewoon nog heel even geduld. Het opruimen (een schop geven) van oude orders kost even tijd, daarvoor moesten ze natuurlijk eerst het originele probleem oplossen en nu de zaak schoonmaken. Je mag aannemen dat dit een hoge prio heeft.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge
Je kunt dit beter even telefonisch met de klantenservice bespreken. Zij kunnen het voor je nakijken. Tel.020-854 4444
precies hetzelfde probleem gehad! Een storing is de oorzaak zeggen ze.

De storing duurt nu al 4 dagen en er is nog steeds geen oplossing!
Reputatie 7
Badge +4
De storing is opgelost, nieuwe bestellingen komen nu direct weer binnen. Alleen de oude bestellingen moeten dus nog ergens een schop krijgen.
Lekker dan... stunten met een mooie aanbieding, maar vervolgens een "storing" krijgen ?
Reputatie 7
Badge +4
Gewoon nog heel even geduld. Het opruimen (een schop geven) van oude orders kost even tijd, daarvoor moesten ze natuurlijk eerst het originele probleem oplossen en nu de zaak schoonmaken. Je mag aannemen dat dit een hoge prio heeft.
Reputatie 4
Badge
Het probleem is reeds opgelost en alle orders zijn inmiddels verwerkt. Topic ga ik hierbij sluiten.
Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra