beantwoord

Bestelling mobiel

  • 4 juni 2019
  • 2 reacties
  • 221 x bekeken

Hoi, ik heb op 26 maart mijn mobiel abonnement verlengd.

Bestelling TNLW3000514380

Mijn aanvraag is ook op 26 maart ontvangen, en sinds dien is er niets veranderd aan de status. Ik heb geen mailtje ter bevestiging gehad en verder niets gehoord. Inmiddels vind ik het toch wel erg lang duren en ben dan ook benieuwd of mijn bestelling goed is ontvangen en wanneer ik gebruik kan maken van mijn nieuwe abonnement.

Groet,

Jesse
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 4 juni 2019, 16:09

Hoi Jesse,



Wat leuk dat je hebt verlengt. In je MijnTele2 account kun je bij "Je Producten" en dan naar "Overzicht producten" zien tot wanneer je huidige contract loopt. De verlenging gaat pas in zodra je huidige abonnement is afgelopen.



Heb je hierover nog vragen, let me know!

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Jesse,

Wat leuk dat je hebt verlengt. In je MijnTele2 account kun je bij "Je Producten" en dan naar "Overzicht producten" zien tot wanneer je huidige contract loopt. De verlenging gaat pas in zodra je huidige abonnement is afgelopen.

Heb je hierover nog vragen, let me know!
Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!
Groet Petra