beantwoord

Bestelling LG g5

• 8 april 2016
  • 6 reacties
  • 343 x bekeken

Reputatie 1
Ik heb op 4-4-1016 deze telefoon besteld als zijnde een contract verlenging met een nieuw toestel.
Nu was er een foutmelding bij de persoon die ik aan de lijn had en de bestelling zou direct doorgesluisd worden naar de desbetreffende afdeling die de bestellingen afhandelt.
Nu 4 dagen later ben ik maar eens wezen bellen wat er nu eigenlijk aan de hand is en er zou opnieuw contact opgenomen worden met die afdeling met de vraag of ze met mij in contact zouden willen treden over wat er nu eigenlijk fout zit, wat niet gebeurt is.

Ik kijk net op de website en zie tot mijn stomme verbazing dat de LG g5 niet meer zichtbaar is bij de smartphones met abonnenten.
Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken en zoek langs deze weg voor antwoorden aangezien de andere kanalen niet schijnen te werken.
Ik begin de indruk te krijgen dat de LG g5 wel aan de man gebracht wordt maar niet kunnen leveren (ik hoop dat ik het mis heb).

Ik plaats hierbij een capture van mijn bestelling (voordat deze ook verdwenen is)
icon

Beste antwoord door RonB 10 april 2016, 14:50

Na opnieuw telefonisch contact te hebben gehad omtrent dit geval blijkt dat deze bestelling geannuleerd is geworden vanuit Tele2 aangezien er een fout zit in het systeem, het is heel jammer dat de klant daar niet van op de hoogte gehouden wordt wat zich uit in ellelange telefoongesprekken met de klanten service.
Het is zelfs niet mogelijk om te verlengen met een ander toestel, maar de dame wist mij wel te vertellen dat ik gewoon een nieuwe abonnement kon afsluiten, dat betekend dat ik dan met twee abonnementen zou zitten.

Eerst wordt mij verteld dat ik 10 werkdagen moet wachten op de uitslag (het verhelpen van het probleem) en nu wordt mij doodleuk verteld dat ik maar over 15 werkdagen even moet terug bellen voordat ik (met God's gratie) een verlenging met een nieuw toestel kan afsluiten.
Mijn nekharen staan recht omhoog en sta op het punt om alles van Tele2 te stoppen (inclusief Internet, Tv en bellen) als hier geen oplossing voor gevonden wordt.

Met vriendelijke groet
Een Tele2 klant die zich meer en meer belazert voelt door de houding van Tele2 naar klanten toe

Tele2 is nog altijd een prijspakker, en helaas kan je deze fratsen verwachten van een klantenservice die gevuld is met goedkope studentjes,..
Ze werken puur van de standaard lijstjes, waar vooral niet van afgeweken dient te worden, lastige beslissingen (meedenken met de klant) doen ze niet aan, dat wijkt af van het stappenplan,..
Maar daar is de prijs dan uiteraard ook naar, ikzelf zou kiezen voor een simlockvrij toestel voor een 200 euro en dan een simonly erin doen, ben je gelijk van al dat .... af.

Dank je voor je reactie maar ik heb het al opgelost.

Het geval was dat deze smartphone uit de verkoop is genomen (om onduidelijke redenen) en dat mijn bestelling vanuit Tele2 geannuleerd is geworden maar hebben verzuimt mij op de hoogte te brengen hiervan..
Zodoende heb Ik heb ettelijke keren bij de klantenservice aan de lijn gehangen wat overigens behoorlijk wat telefoon tikken heeft genereerd (een half uur aan de telefoon per sessie is niet niets), zo het zal misschien deze maand voor mij een beetje in de papieren gaan lopen.

Heb op een gegeven moment de 0800-1602 (Consumenten sales) nummer gebeld en deze dame mijn hele verhaal voorgelegd en zij was het ermee eens dat de afhandeling niet erg netjes was (ik praat hier niet over de dame die mijn bestelling opgenomen had in de eerste plaats want ik weet dat zij het moet doen met de werktuigen die tot haar beschikking staan).. Ik wordt aanstaande woensdag terug gebeld met een goede oplossing..
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 1
Na opnieuw telefonisch contact te hebben gehad omtrent dit geval blijkt dat deze bestelling geannuleerd is geworden vanuit Tele2 aangezien er een fout zit in het systeem, het is heel jammer dat de klant daar niet van op de hoogte gehouden wordt wat zich uit in ellelange telefoongesprekken met de klanten service.
Het is zelfs niet mogelijk om te verlengen met een ander toestel, maar de dame wist mij wel te vertellen dat ik gewoon een nieuwe abonnement kon afsluiten, dat betekend dat ik dan met twee abonnementen zou zitten.

Eerst wordt mij verteld dat ik 10 werkdagen moet wachten op de uitslag (het verhelpen van het probleem) en nu wordt mij doodleuk verteld dat ik maar over 15 werkdagen even moet terug bellen voordat ik (met God's gratie) een verlenging met een nieuw toestel kan afsluiten.
Mijn nekharen staan recht omhoog en sta op het punt om alles van Tele2 te stoppen (inclusief Internet, Tv en bellen) als hier geen oplossing voor gevonden wordt.

Met vriendelijke groet
Een Tele2 klant die zich meer en meer belazert voelt door de houding van Tele2 naar klanten toe
Reputatie 7
Badge +4
Hou er rekening mee dat het forum geen klantenservice is. Hier praten klanten met elkaar. Soms pakken moderators wel eens case op. maar dat duurt meestal een paar dagen.
Reputatie 5
Badge +3

Met vriendelijke groet

Tele2 is nog altijd een prijspakker, en helaas kan je deze fratsen verwachten van een klantenservice die gevuld is met goedkope studentjes,..
Ze werken puur van de standaard lijstjes, waar vooral niet van afgeweken dient te worden, lastige beslissingen (meedenken met de klant) doen ze niet aan, dat wijkt af van het stappenplan,..
Maar daar is de prijs dan uiteraard ook naar, ikzelf zou kiezen voor een simlockvrij toestel voor een 200 euro en dan een simonly erin doen, ben je gelijk van al dat .... af.
Reputatie 1

Met vriendelijke groet

Dank je voor je reactie maar ik heb het al opgelost.

Het geval was dat deze smartphone uit de verkoop is genomen (om onduidelijke redenen) en dat mijn bestelling vanuit Tele2 geannuleerd is geworden maar hebben verzuimt mij op de hoogte te brengen hiervan..
Zodoende heb Ik heb ettelijke keren bij de klantenservice aan de lijn gehangen wat overigens behoorlijk wat telefoon tikken heeft genereerd (een half uur aan de telefoon per sessie is niet niets), zo het zal misschien deze maand voor mij een beetje in de papieren gaan lopen.

Heb op een gegeven moment de 0800-1602 (Consumenten sales) nummer gebeld en deze dame mijn hele verhaal voorgelegd en zij was het ermee eens dat de afhandeling niet erg netjes was (ik praat hier niet over de dame die mijn bestelling opgenomen had in de eerste plaats want ik weet dat zij het moet doen met de werktuigen die tot haar beschikking staan).. Ik wordt aanstaande woensdag terug gebeld met een goede oplossing..
Reputatie 1
Probleem opgelost,
De LG is inderdaad uit de collectie genomen en de bestelling was van Tele2 zijde geannuleerd, helaas hebben ze verzuimt mij hiervan op de hoogte te stellen wat geresulteerd heeft in een behoorlijk aantal telefoontjes met de klantenservice.

Heb nu de verlenging maar heb een ander toestel gekozen.

Zo, ik beschouw deze topic als gesloten zijnde
Reputatie 4
Badge +3
Beste RonB,

Ik vind het jammer dat hier niet over is gecommuniceerd. Ik hoop dat het een incident betreft. Als dit vaker voor lijkt te komen, zal ik dit zeker aankaarten zodat er iets aan de communicatie gedaan kan worden. Dat is natuurlijk het minste wat wij kunnen doen.
Voor nu wil ik jou bedanken voor jouw vraag en zal ik dit topic inderdaad sluiten.

Groetjes,
Rick

@Help & Eric: Bedankt voor jullie bijdrage.