beantwoord

Bestelling huawei p10

• Durft te posten
  • 1 reactie
Hallo,

Afgelopen maandag heb ik een huawei p10 besteld met abonnement, momenteel zit ik nog bij T-Mobile. Op de site stond op dat moment dat de levertijd 3 dagen zou zijn, maar er was wat mis gegaan, en ik kreeg pas later (woensdag) een bevestiging van mijn bestelling. Daarbij kreeg ik ook de mededeling dat de telefoon niet op voorraad was, en er kon niet precies gezegd worden wanneer die dan geleverd zou worden.

Nu kijk ik bij de huawei p10 en staat er: voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis. Ik vind het apart dat ik mijn telefoon en abonnement nog niet heb ontvangen of een mail heb gekregen over de bezorging er van. Ik ging ervan uit dat ik deze week mijn nieuwe abonnement ik kon laten gaan, maar zoals het er nu uitziet gaat dat niet het geval zijn.

Ik vind het vervelend dat er voor mij vrij veel onduidelijkheid is over wanneer ik mijn telefoon en abonnement kan verwachten omdat de site andere dingen aangeeft dan de informatie die mij is toegestuurd. Zou er een mogelijkheid zijn om mij meer informatie te geven over wanneer ik mijn bestelling kan verwachten (deze week nog, of volgende week, of later pas bijvoorbeeld?). Mijn indruk van Tele2 is na deze onduidelijkheid en vergissing niet zo goed, ik hoop dat daar verandering in kan komen.

Mvg,
Lize

icon Beste antwoord door JeroenK van Tele2 19 januari 2018, 09:20

Hoi Lize,

Ik kan me goed voorstellen dat je baalt dan het feit dat je toestel niet de volgende dag is geleverd, terwijl dit wel staat aangegeven op de website.
De actuele voorraad status wordt vandaag weer bijgewerkt op onze levertijden pagina.

Helaas kan ik je geen specifiekere informatie geven dan dat staat vermeld op bovengenoemde pagina.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hoi Lize,
Het informatie tijdens de bestelling klopt helaas soms niet, en het gaat de laatste tijd iets te vaak fout.

Informatie over het actuele levering en voorraad kun je hier vinden: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Alle P10 staan op 3 dagen, er bestaat de kans dat je morgen nog een mail van OPD krijg en een afspraak voor zaterdag kan maken, maar ik zou rekening houden met volgende week.
Zoals je op het forum kunt zien in de andere topics die gaan over bestellen en bezorgen is het een loze kreet in de Tele2 webshop. Om verzekerd te zijn van een snelle levering kun je beter annuleren en bestellen bij een webshop die wel netjes levert volgens belofte. Mobiel.nl is zo'n webshop. Wachten en hopen dat de telefoon alsnog snel komt is uiteraard ook een optie.
Reputatie 5
Badge
Hoi Lize,

Ik kan me goed voorstellen dat je baalt dan het feit dat je toestel niet de volgende dag is geleverd, terwijl dit wel staat aangegeven op de website.
De actuele voorraad status wordt vandaag weer bijgewerkt op onze levertijden pagina.

Helaas kan ik je geen specifiekere informatie geven dan dat staat vermeld op bovengenoemde pagina.
JeroenK van Tele2 schreef:

Hoi Lize,

Maar waarom blijven jullie dan die claim van voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis op jullie website zetten?
Reputatie 7
Badge
12345.abcde schreef:

Maar waarom blijven jullie dan die claim van voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis op jullie website zetten?

Dat levert meer bestellingen op waarschijnlijk......
Andere reden kan ik niet bedenken.
Estherunlimited schreef:

12345.abcde schreef:

Grappig he, hoe de moderators dit negeren?
Reputatie 7
Badge
12345.abcde schreef:

Estherunlimited schreef:

12345.abcde schreef:

Grappig he, hoe de moderators dit negeren?

Zolang klanten dit accepteren zal het blijven bestaan.
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen