Afgelopen maandag heb ik een huawei p10 besteld met abonnement, momenteel zit ik nog bij T-Mobile. Op de site stond op dat moment dat de levertijd 3 dagen zou zijn, maar er was wat mis gegaan, en ik kreeg pas later (woensdag) een bevestiging van mijn bestelling. Daarbij kreeg ik ook de mededeling dat de telefoon niet op voorraad was, en er kon niet precies gezegd worden wanneer die dan geleverd zou worden.
Nu kijk ik bij de huawei p10 en staat er: voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis. Ik vind het apart dat ik mijn telefoon en abonnement nog niet heb ontvangen of een mail heb gekregen over de bezorging er van. Ik ging ervan uit dat ik deze week mijn nieuwe abonnement ik kon laten gaan, maar zoals het er nu uitziet gaat dat niet het geval zijn.
Ik vind het vervelend dat er voor mij vrij veel onduidelijkheid is over wanneer ik mijn telefoon en abonnement kan verwachten omdat de site andere dingen aangeeft dan de informatie die mij is toegestuurd. Zou er een mogelijkheid zijn om mij meer informatie te geven over wanneer ik mijn bestelling kan verwachten (deze week nog, of volgende week, of later pas bijvoorbeeld?). Mijn indruk van Tele2 is na deze onduidelijkheid en vergissing niet zo goed, ik hoop dat daar verandering in kan komen.
Mvg,
Lize
Beste antwoord door JeroenK van Tele2
Hoi Lize,
Ik kan me goed voorstellen dat je baalt dan het feit dat je toestel niet de volgende dag is geleverd, terwijl dit wel staat aangegeven op de website.
De actuele voorraad status wordt vandaag weer bijgewerkt op onze levertijden pagina.
Helaas kan ik je geen specifiekere informatie geven dan dat staat vermeld op bovengenoemde pagina.
Bekijk origineel bericht
Ik kan me goed voorstellen dat je baalt dan het feit dat je toestel niet de volgende dag is geleverd, terwijl dit wel staat aangegeven op de website.
De actuele voorraad status wordt vandaag weer bijgewerkt op onze levertijden pagina.
Helaas kan ik je geen specifiekere informatie geven dan dat staat vermeld op bovengenoemde pagina.