beantwoord

Bestelling geannuleerd door OPD

• 11 september 2016
  • 3 reacties
  • 417 x bekeken

Ik heb vanochtend deze topic geopend met daarin:

"Goedemorgen,
Ik heb eergisteren mijn abbonement verlengd met een nieuwe telefoon, Iphone 6s Gold met 64 GB. Ik heb toen een bezorgafspraak gemaakr om het gisteren te laten leveren. In het smsbericht dat ik van tele-2 heb gekregen stond vermeld dat de koerier hem gisteren tussen 14.49 en 16.49 uur zou leveren, maar dat is niet gebeurd. Tele-2 heeft ook verder niets laten horen hoe het zit en daarom maak ik me best wel zorgen. Het ordernummer is: T20000651649."

Maar ik kon ineens geen antwoord geven en verder reageren :s
Ik ben middels de site van OPD erachter gekomen dat mijn bestelling door hen is geannuleerd.
Zou iemand van Tele 2 zelf met behulp van mijn gegevens kunnen kijken wat de reden van de annulering is?
De klantenservice is namelijk telefonisch niet bereikbaar op zondag en ik voel me hierdoor in spanning gehouden.
icon

Beste antwoord door eric 11 september 2016, 19:26

Telefoons die geweigerd worden aan de deur leiden automatisch tot een annulering van de order. Misschien stond OPD aan de verkeerde deur en wisten die mensen van niets...
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Telefoons die geweigerd worden aan de deur leiden automatisch tot een annulering van de order. Misschien stond OPD aan de verkeerde deur en wisten die mensen van niets...
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Mells223,

Er zijn wat dagen verstreken, heb je inmiddels al uitleg gehad van de klantenservice?
Ik hoor graag of ik nog wat voor je kan doen.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.