beantwoord

Bestelling geannuleerd bij bezorgservice

  • 28 December 2020
  • 2 reacties
  • 338 x bekeken

Hallo,

 

Afgelopen week heb ik via AMP groep mijn bestelling (verlening met telefoon) geannuleerd. Er staat dat ik van Tele2 nog een bevestiging hiervan krijg. Deze heb ik nog niet gehad, maar dat kan natuurlijk even duren. Moet ik ondanks deze manier van annuleren ook nog telefonisch annuleren bij Tele2?

 

Alvast bedankt.

Groeten

icon

Beste antwoord door eric 28 December 2020, 17:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als het pakket retour wordt geboekt bij de koerier komt het vanzelf goed. Dat kan even duren.

Helaas komt niet zomaar goed.

Iphone 12 blijkt na besteld en betaald te hebben niet leverbaar. Informatie mbt de levertijd blijkt niet te kloppen. Nadat ik betaald heb zelfde dag geannuleerd. Wacht inmiddel 21 dagen op terugbetaling van +/-900, euro. Wachttijd telefonisch 36 wachtenden voor u. Contactformulier website werkt niet. Medewerkers zeggen het retour te verwerken. Blijken niks doorgegeven te hebben.  

  •