Bestelling geannuleerd aan de deur

• 8 juli 2019
  • 1 reactie
  • 131 x bekeken

In mei heb ik de Huawei p30 pro besteld.
Het zou "zogenaamd" 2 weken duren om mijn toestel te ontvangen, dat is ook de reden waarom ik bij tele2 heb besteld, omdat ik dacht dat het 2 weken zou duren en mijn huidige telefoon kapot was.
Vervolgens krijg ik steeds een email dat het een week langer zou duren eindstand is die week later bijna 2 maanden geworden.
Ik vind het niet normaal dat ik bijna 2 maanden moet wachten terwijl het 2 weken levertijd was.
En als laatste komt vandaag de bezorger langs en hoor ik van hem dat ik mijn bestelling niet kan ontvangen omdat ik als identificatie een paspoort had en volgens het systeem zou ik dat doen met id.
Ik heb de bezorger verteld dat dat niet mogelijk was aangezien ik nooit een id heb gehad en altijd gebruik heb gemaakt van mijn paspoort en dat is ook het document die ik voor mijn bestelling heb gebruikt,als antwoord kreeg ik "ik denk dat het automatisch ging in het systeem en helaas kan ik het toestel niet afgeven, er gaan soms dingen fout bij tele 2"
Wow na bijna 2 maanden wachten nog steeds geen telefoon dus.
Ik vind dit echt niet normaal en graag wil ik mijn aanbetaling zo snel mogelijk terug aangezien ik toch geen toestel heb ontvangen volgens de bezorger de bestelling word automatisch geannuleerd.

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Hoi @Katerin

Welkom op het forum van Tele2

Deze levering duurde inderdaad wel erg lang , bijzonder vervelend.
De terugbetaling duurt meestal enkele dagen.

Fijne dag,

Arjan

Reageer