beantwoord

Bestelling geannuleerd?

  • 26 mei 2018
  • 1 reactie
  • 98 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Beste mensen van Tele2,

Gister is tot mijn spijt mijn mobiel gestolen dus heb ik alles moeten veranderen kwa wachtwoorden, sim kaarten ge-annuleerd, ING apps geblokkeerd etc.

Toevallig was het mobieltje toch al aan z'n einde en kon ik net verlengen met een toestel.

Ik bestelde dus z.s.m met de Galaxy S8 Bestellingsnummer 10314138312.

Nu is dat opeens gecancelled en kwam ik er vanochtend achter dat ik m'n wachtwoord nog niet heb veranderd voor mijntele2.

Is de bestelling gecancelled of heeft degene die mijn mobiel zo vrolijk heeft lopen verkloten gisteravond zelf de bestelling gecancelled?

Groetjes,

Gyon.
icon

Beste antwoord door eric 26 mei 2018, 13:18

Bel zsm de klantenservice. 0207544444. Die kunnen denk ik wel een paswoord reset geven nadat je jezelf hebt geidentificeerd met andere persoonsgegevens.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Bel zsm de klantenservice. 0207544444. Die kunnen denk ik wel een paswoord reset geven nadat je jezelf hebt geidentificeerd met andere persoonsgegevens.