beantwoord

Bestelling automatisch geanulleerd

  • 25 februari 2017
  • 4 reacties
  • 98 x bekeken

Goedenavond,
Zojuist een abonnement willen bestellen met een iphone 6S 32GB.
Nu ik deze heb besteld geeft hij aan dat mijn bestelling is geanulleerd vanwege een fout in mijn adres.

Wat moet ik nu doen?

groetjes Eline
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 27 februari 2017, 15:12

Hoi Eline, welkom op ons Forum!

Het je inmiddels contact gehad met onze telefonische klantenservice over je geannuleerde bestelling?
We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 20.00 of op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Wij zijn net als jou benieuwd naar de reden van annulering!

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Maandag even bellen.

Geef je bestelling door via ons gratis salesnummer 0800-1602.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 21.00 uur.
Zaterdag: 9.00 tot 18.00 uur.
Helemaal goed.

In de mail die ik kreeg staat dat tele2 ook bereikbaar is op zaterdag, van 9:00 tot 21:00 en op zondag van 12:00 tot 17:00. Ik probeerde te bellen vanavond, maar kreeg geen gehoor. Verkeerde tijden nog?
Badge
Hoi Eline, welkom op ons Forum!

Het je inmiddels contact gehad met onze telefonische klantenservice over je geannuleerde bestelling?
We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 20.00 of op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Wij zijn net als jou benieuwd naar de reden van annulering!

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!