beantwoord

Bestelling annuleren ivm met levertijd!

  • 24 juni 2018
  • 3 reacties
  • 180 x bekeken

Goedenavond, ik wilde graag mijn bestelling van de Samsung galaxy s9 plus annuleren , ivm met de levertijd die niet van te voren was aan gegeven.
plus ik heb een toestel gevonden die ik toch liever wil.
Ik vond het raar dat ik nergens op de site kan vinden hoe ik het moet annuleren , behalve door naar de klantenservice te bellen.
maar ivm met weekend(zondag) kan ik vandaag niet bellen, daarom probeer ik het via hier op te lossen.
mvg ian
icon

Beste antwoord door eric 24 juni 2018, 18:54

Annulering is inderdaad telefonisch. Het forum is vooral een plek waar klanten met elkaar praten. Morgen kun je de klantenservice weer bereiken. Je krijgt dan binnen 2 weken je geld teruggestort. Waarschijnlijk zul je eerst je lopende bestelling moeten annuleren om een ander toestel te bestellen. Maar dat kunnen ze bij de klantenservice wellicht direct voor je regelen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Goedenavond, ik wilde graag mijn bestelling van de Samsung galaxy s9 plus annuleren , ivm met de levertijd die niet van te voren was aan gegeven.
plus ik heb een toestel gevonden die ik toch liever wil.
Ik vond het raar dat ik nergens op de site kan vinden hoe ik het moet annuleren , behalve door naar de klantenservice te bellen.
maar ivm met weekend(zondag) kan ik vandaag niet bellen, daarom probeer ik het via hier op te lossen.
mvg ian



en wat als ik nu al het andere gewilde toestel alvast bestel??
Reputatie 7
Badge +4
Annulering is inderdaad telefonisch. Het forum is vooral een plek waar klanten met elkaar praten. Morgen kun je de klantenservice weer bereiken. Je krijgt dan binnen 2 weken je geld teruggestort. Waarschijnlijk zul je eerst je lopende bestelling moeten annuleren om een ander toestel te bestellen. Maar dat kunnen ze bij de klantenservice wellicht direct voor je regelen.
Reputatie 6
Badge
Hoi IanMaenhout

Welkom op het forum van Tele2,

Je hebt de mogelijkheid om op te zeggen, je kan dan inderdaad het beste even met ons bellen.

Groet,

Arjan