beantwoord

bestelling annuleren

  • 17 January 2021
  • 2 reacties
  • 127 x bekeken

Afgelopen week heb ik een iPhone 11 besteld. Er zit een levertijd op. Ik heb besloten om de bestelling te annuleren. Echter zie ik in de ontvangen mail met bevestiging geen mogelijkheid tot annuleren. Graag wil ik dit wel annuleren. 

icon

Beste antwoord door eric 17 January 2021, 17:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Levertijden zijn overal langer omdat koeriersdiensten door de winkelsluitingen overvol zitten.

Als je dit toch wilt annuleren, neem dan vanaf morgen telefonisch contact op met de klantenservice.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Miepert2909,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering.

Jammer om te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat het gelukt is met het annuleren!

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!