Bestelling

• 20 november 2020
  • 9 reacties
  • 129 x bekeken

Hoi!

ik heb mijn bestelling niet ontvangen door de bezorgdienst en deze gaat weer retour naar jullie, maar dit is absoluut niet de bedoeling. Heel graag ontvang ik dan ook mijn telefoon :)

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Wat ging er mis met de aflevering dan?

Wat ging er mis met de aflevering dan?

Alles ging goed met de aflevering, alleen ik was aan het werk en mijn moeder was thuis dus ik had mijn Id-kaart aan haar gegeven maar de bezorger kon dit niet accepteren. Niet wetende dat dit niet mocht. Nu wil ik heel graag mijn telefoon alsnog ontvangen..

Reputatie 7
Badge +4

Klopt, stel dat die ID gestolen zou zijn, dan had die “vreemde dame” aan de deur op jouw naam een telefoon in ontvangst genomen. Neem even contact op met AMP of je voor de telefoon nogmaals een afspraak kunt maken, of dat de order geannuleerd is. Dan zou je hem opnieuw kunnen aanvragen.

Klopt, stel dat die ID gestolen zou zijn, dan had die “vreemde dame” aan de deur op jouw naam een telefoon in ontvangst genomen. Neem even contact op met AMP of je voor de telefoon nogmaals een afspraak kunt maken, of dat de order geannuleerd is. Dan zou je hem opnieuw kunnen aanvragen.

Bedankt voor je snelle en duidelijke reactie! 
In de mail die ik van hun heb gekregen staat wel dat mijn telefoon retour gaat naar Tele2, maar ik heb contact met ze opgenomen met de vraag of ik opnieuw een afspraak kan maken. Ik wacht het even af.

Alvast fijn weekend!

Ben ik weer, helaas kan dit niet:

Reputatie 7
Badge +1

Je had niet aangegeven dat de koerier al 2x was langsgekomen. De koerier blijft het niet proberen, de afspraak is 2x en anders retour. Wacht tot de retour is verwerkt en bestel dan opnieuw.

Je had niet aangegeven dat de koerier al 2x was langsgekomen. De koerier blijft het niet proberen, de afspraak is 2x en anders retour. Wacht tot de retour is verwerkt en bestel dan opnieuw.

Als ik aangeef dat ik mijn bestelling niet ontvangen heb en ik deze graag alsnog wil ontvangen en jullie daarna reageren wat er mis is gegaan met de aflevering (wat ik niet eens genoemd heb) konden jullie beter in de tussentijd in jullie systeem kijken dat mijn bestelling 2 keer retour is gegaan. Er staat in mijn mail van AMG dat Tele2 contact met mij zal opnemen.

De mail van AMG:

“Het is niet gelukt om je Tele2 bestelling bij je te bezorgen. 
De bezorging van je bestelling is geannuleerd en teruggestuurd naar Tele2. Binnen 5 werkdagen neemt een medewerker contact met je op om te horen of we nog iets voor je kunnen doen”

“Mocht u de bestelling nog wensen te ontvangen, dan raad ik u aan een nieuwe aanvraag te doen of even contact op te nemen met de opdrachtgever.“

Maar blijkbaar kunnen jullie mij niet eens verder helpen. Erg vreemd. Toch bedankt voor jullie moeite.

Sorry, jullie zijn geen werknemers van Tele2.. geloof ik 

Reputatie 7
Badge +4

Klopt, dit is een klantenforum. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.

Reageer