beantwoord

bestelling

• 4 september 2019
  • 3 reacties
  • 233 x bekeken

Ik heb 2 weken geleden mijn oude toestel afbetaald en ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement. Dit moest ik telefonisch doen en volgens de medewerker aan de lijn kon ik alleen aan de telefoon een nieuw abonnement afsluiten. Dit wilde ik liever niet, maar ik had geen keus. Pas een week later kon de telefoon worden geleverd, ik heb toen iemands anders telefoon ontvangen. Het was een heel gedoe om dit op te lossen. Ik moest mijn huidige bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen, wederom kon dit alleen telefonisch. Ik heb toen weer een week moeten wachten, vandaag zou mijn telefoon geleverd worden tussen 1625 en 1825. Pas rond achten krijg ik een mail dat de levering niet plaats zou vinden. Erg vreemd aangezien ik net op forum lees dat tele2 dit vanochtend al wist.
Ik wil nu gewoon in de winkel een abonnement kunnen afsluiten met nummerbehoud.
Hoe kan ik dit regelen, want ik ben het nu echt goed zat.
icon

Beste antwoord door eric 4 september 2019, 21:19

Annuleer dan bij de klantenservice je bestelling. Daarna ga je naar de winkel om te kijken of ze je daar verder kunnen helpen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Annuleer dan bij de klantenservice je bestelling. Daarna ga je naar de winkel om te kijken of ze je daar verder kunnen helpen.
Reputatie 4
Badge
@Cibellemrm Is het nog gelukt je bestelling te annuleren?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra