beantwoord

Bestelling

• 3 januari 2018
  • 6 reacties
  • 100 x bekeken

Beste,
Ik heb gisteren een abbonement verlengd. Hier heb ik tot heden niks over ontvangen of gehoord. Zouden jullie kunnen helpen?

Het klantnummer is: *privégegevens verwijderd door moderator*
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 5 januari 2018, 12:38

Hi Denkers,

Bedankt voor je aanvullende gegevens. Ik zie dat de bestelling goed is gegaan en dat je 2 mailtjes van ons hebt gehad op 3 januari. In de ene staat de orderbevestiging en in de andere staat dat de levering op dit moment iets langer duurt. Heb je deze niet ontvangen? Zou je dan willen controleren of je emailadres wel goed staat in MijnTele2? In MijnTele2 kun je overigens ook je bestelling inzien.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge
Beste,
Ik heb gisteren een abbonement verlengd. Hier heb ik tot heden niks over ontvangen of gehoord. Zouden jullie kunnen helpen?

Het klantnummer is: *privégegevens verwijderd door moderator*

Bel even de klantenservice 020-754 4444
Zij hebben inzage in gegevens.
Reputatie 4
Badge
Hi Denkers,

Heb je al contact gehad met de klantenservice? Anders zou ik graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Hinke,
Het verwijderde klantnummer staat nog in de quote van Esterunlimited.
Reputatie 4
Badge
Bedankt voor je oplettendheid WhTurner!
Reputatie 4
Badge
Hi Denkers,

Bedankt voor je aanvullende gegevens. Ik zie dat de bestelling goed is gegaan en dat je 2 mailtjes van ons hebt gehad op 3 januari. In de ene staat de orderbevestiging en in de andere staat dat de levering op dit moment iets langer duurt. Heb je deze niet ontvangen? Zou je dan willen controleren of je emailadres wel goed staat in MijnTele2? In MijnTele2 kun je overigens ook je bestelling inzien.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Denkers,

Was het nog gelukt?

Groetjes,

Hinke